Emisiunea Acces Direct a fost în perioada 27-31 ianuarie, pentru a doua săptămână consecutiv, prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.
Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 31 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.265.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:48, 3.152.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.
Așadar, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 27-31 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5.4 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4.5 puncte de rating și 19,9% cota de piață și de Kanal D, cu 2.4 puncte de rating și 10,9% cota de piață.
Clasamentul se păstrează și la orașe, unde Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 8.5 puncte de rating și 24,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.3 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 3 puncte de rating și 8,7% cota de piață.
Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 11,9 puncte de rating și 30,3% cota de piață, aproape dublu față de Pro TV, care a înregistrat 6,4 puncte de rating și 16,3% cota de piață. Pe locul al treilea s-a situat Kanal D, cu 4,6 puncte de rating și 11,7% cota de piață.
„Acces Direct este lider pentru a doua săptămână consecutiv. Dar nu cred că asta este știrea. Ci faptul că Acces Direct este emisiunea care vorbește despre oameni, despre problemele lor majore, despre viața în cele mai reale și, uneori, dramatice aspecte ale ei, despre viața multora dintre oamenii din jurul nostru. Acces Direct nu se ferește să abordeze subiectele grele și emoționante, să vorbească despre sărăcie și vulnerabilitate socială. Acestea sunt reale și prea des întâlnite. Ne dorim să vorbim deschis despre tot ce ni se întâmplă, fără tabu-uri, fără ipocrizii, fără falsă pudoare. Din exemplele de viață ale invitaților noștri învățăm ce să îndreptăm la noi, cum să îi înțelegem pe cei din jurul nostru, dar, mai ales, cum să îi ajutăm și să nu îi mai judecăm. Fără prejudecăți, fără etichete. Cred că publicul emisiunii a înțeles acest lucru și îi mulțumim nespus de mult că este alături de noi în fiecare zi! Suntem o echipă și ne propunem să aducem în atenția oamenilor personaje interesante, cu cele mai emoționante, reale și dinamice aspecte de viață. Fără filtre și fără cosmetizări. Mulțumim din suflet că ne primiți zilnic în casele voastre!”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.
Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27-31 ianuarie 2020