x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Chef Cãtãlin Scãrlãtescu, marele câştigãtor al ediţiei speciale Chefi la cuţite- Titani la cuţite. Emisiunea, lider detaşat de audienţã

Chef Cãtãlin Scãrlãtescu, marele câştigãtor al ediţiei speciale Chefi la cuţite- Titani la cuţite. Emisiunea, lider detaşat de audienţã

01 Mai 2020   •   13:05
Chef Cãtãlin Scãrlãtescu, marele câştigãtor al ediţiei speciale Chefi la cuţite- Titani la cuţite. Emisiunea, lider detaşat de audienţã
Sursa foto: Ana Dumitru

După două ediții spectaculoase, în care cei trei juraţi Chefi la cuţite, Sorin Bontea, Cãtãlin Scãrlãtescu şi Florin Dumitrescu au luptat din greu, alãturi de nouã chefi celebri din România, asearã, chef Scãrlãteascã şi-a adjudecat trofeul – propria statuie, în platoul emisiunii, pe întreaga duratã a celui de-al optulea sezon. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã confruntarea celor trei chefi, cea de-a doua ediţie specialã Chefi la cuţite – Titani la cuţite impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public.

         Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Chefi la cuţite – Titani la cuţite (20:23-23:00), o audiență medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 31.5%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%. Și în mediul urban, Chefi la cuţite – Titani la cuţite a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9 puncte de rating şi 20% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 8.1 puncte de rating şi 18.1% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească prima ediţie Chefi la cuţite – Titani la cuţite, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.2 puncte de rating și 19.8% cota de piață, în vreme ce Pro TV ocupa din nou poziţia secundã în clasament.

            În minutul de aur, înregistrat la 22:10, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură confruntarea chefilor în noua competiţie. Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã ieri, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani.

            Dupã o luptã foarte strânsã, Chef Sorin Bontea a pierdut asearã primul șansa de-a câștiga statuia de la Titani la cuțite, așa că lupta finală s-a dat între Chef Cătălin Scărlătescu și Chef Florin Dumitrescu. Pentru proba de street food de Paște, bucătarii au avut la dispoziție 75 de minute pentru gătit. Și ca totul să fie și mai complicat, echipele au gătit prin rotație: când s-a auzit alarma, după zece minute, a ieșit prima echipă și a intrat cealaltă! Regula aceasta inedită de la Chefi la cuţite - Titani la cuțite a cam puse bețe în roate concurenților, dar toți și-au dat silința și au încercat să pregătească rețete savuroase și aspectuoase!

          Chiftea de miel cu baba ghanoush și tabboulleh și frăgăruie din carne de miel și ananas (echipa lui Florin Dumitrescu), tacos din carne de miel cu chipsuri din cartofi dulci (echipa lui Sorin Bontea) și platou de miel din souvlaki, bruschetă cu jumări din burtă de miel, tortilla cu mușchi de miel și kebab de miel (echipa lui Cătălin Scărlătescu) sunt preparatele care au ajuns în faţa actorilor din serialul Sacrificiul de la Antena 1, pentru degustare. La final, chef Scãrlãtescu şi-a adjudecat trofeul şi a sãrbãtorit într-un mod autentic: mândru tare de statuia sa, pe care o va ține la loc de cinste în sezonul 8 Chefi la cuțite, s-a răzbunat pe adversarii săi, spărgându-le statuile într-un mod de-a dreptul spectaculos!

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 30 aprilie 2020

 
   
×