x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Partida România - Elveţia, difuzată aseară la Antena 1, lider incontestabil de audienţă. Meciul, record de audienţă la nivelul întregii pieţe TV în 2023

Partida România - Elveţia, difuzată aseară la Antena 1, lider incontestabil de audienţă. Meciul, record de audienţă la nivelul întregii pieţe TV în 2023

de Redacția Jurnalul    |    22 Noi 2023   •   13:45
Partida România - Elveţia, difuzată aseară la Antena 1, lider incontestabil de audienţă. Meciul, record de audienţă la nivelul întregii pieţe TV în 2023

Tricolorii au obţinut un succes uriaş aseară în confruntarea cu Elveţia, rezultat 1-0, meciul impunându-se ca lider incontestabil de audienţă şi înregistrând un record la nivelul întregii pieţe TV în 2023. În minutul de aur, 23:40, Antena 1 a atras peste 64% din piaţă, la nivelul publicului comercial, cu partida disputată de jucătorii lui Edi Iordănescu, care  termină neînvinşi preliminariile EURO 2024.

Astfel, conform Kantar Media, meciul România – Elveţia, difuzat aseară în intervalul 21:48 – 23:41,  s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, pe toate targeturile şi a înregistrat un record la nivelul întregii pieţe TV în 2023. Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, partida România - Elveţia a înregistrat, pe întregul interval orar, 15.3 puncte de rating și 48.9% cotă de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat atunci doar 3.8 puncte de rating şi 12% cota de piaţă. Meciul tricolorilor a ocupat prima poziţie şi la nivelul publicului urban, segment pe care a înregistrat 14.9 puncte de rating și 40.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV a ocupat abia locul 3 în clasamentul audienţelor, cu 3 puncte de rating şi 8.3% cotă de piaţă. Clasamentul se păstrează şi la nivelul întregii ţări, segment pe care meciul a fost prima opţiune de vizionare, cu 13.5 puncte de rating şi 38% cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV a ocupat din nou locul al treilea, cu 3.7 puncte de rating şi 10.5% cota de piaţă. În minutul de aur, 23:22, partida tricolorilor a fost urmărită de peste 2.6 milioane de români. Totodată, Antena 1 s-a impus ieri ca lider detaşat de audiență pe întreg intervalul orar Prime Time, pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, dar şi pe segmentul urban.

Elevii lui Edi Iordănescu au obţinut o victorie uriaşă pe Arena Naţională, în faţa a 55.000 de fani şi au terminat neînvinşi preliminariile EURO 2024. Tricolorii au deschis scorul în minutul 50, când Stanciu a centrat în careu, Moruţan a recentrat şi Alibec a înscris. Până la final nu s-a mai înscris şi România a învins Elveţia cu 1-0, clasându-se pe primul loc în grupa I a calificărilor pentru EURO 2024.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, All urban si National

Perioada 21 noiembrie 2023

×
Subiecte în articol: România – Elveţia EURO 2024