x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţã cu finalul sezonului, pe toate segmentele de public

0
11 Dec 2020 - 15:18

Momentele tensionate, dezvãluirile uluitoare şi rãsturnãrile de situaţie din ultimul episod al serialului Sacrificiul – Alegerea, de la Antena 1, i-au adus pe telespectatori în număr foarte mare în faţa micilor ecrane. Proiectul produs de Ruxandra Ion s-a impus ca lider de piaţã pe toate segmentele de public.

Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã cu ultimul episod al serialului Sacrificiul un rating mediu de 3.5 procente şi 19.2 cota de piaţã, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul întregii ţãri. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target înregistra 2.2 puncte de rating şi 12.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul publicului urban, serialul Sacrificiul – Alegerea înregistrând asearã 2.9 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã de Kanal D, cu 2.1 puncte de rating şi 11.2 % cota de piaţã. Şi la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, finalul serialului Sacrificiul a fost lider de audienţă, cu 3.3 puncte de rating şi 19.9% cota de piaţă.

            A fost o seară a deciziilor radicale, a dezvăluirilor cutremurătoare, dar şi a veştilor bune în ultimul episod al serialului Sacrificiul, de la Antena 1. Amza (Vlad Gherman) a primit ca un trăznet vestea că iubita lui, Maria (Mădălina Bellariu) a fost ucisă chiar de către fostul ei soţ, Victor (Şerban Gomoi): „Nu aş fi suportat să fie cu tine, aşa că mai bine moartă!”, a fost cuvintele acestuia. Pe de altă parte, Diva (Oana Zăvoranu) şi Mario (Dorian Popa) au luat decizia de a părăsi definitiv ţara şi de a se retrage pe o insulă, departe de toţi, în vreme ce Irina şi Bobi s-au putut bucura în linişte şi având alături întreaga familie, de venirea pe lume a micuţei lor.

 

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 10 decembrie 2020

 
Serviciul de email marketing furnizat de