x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Sacrificiul, lider de audienţã la finalul primului sezon. Povestea continuã în curând, la Antena 1

Sacrificiul, lider de audienţã la finalul primului sezon. Povestea continuã în curând, la Antena 1

13 Dec 2019   •   13:22
Sacrificiul, lider de audienţã la finalul primului sezon. Povestea continuã în curând, la Antena 1

Momentele emoţionante, surprizele şi rãsturnãrile de situaţie din ultimul episod din acest sezon al serialului Sacrificiul, de la Antena 1 i-au adus pe telespectatori în numãr foarte mare în faţa micilor ecrane, proiectul produs de Ruxandra Ion înregistrând record de audienţã la nivelul publicului comercial. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul celorlalte categorii de public.

Astfel, în intervalul 19:59-22.50, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Sacrificiul a înregistrat record de audienţã, mai exact 6.7 puncte de rating şi 18.8% cota de piaţã, poziţia secundã fiind ocupatã de Pro TV care înregistra atunci 6 puncte de rating şi 17% cota de piaţã. Şi la nivelul întregului public din mediul urban, serialul produs de Ruxandra Ion ocupã prima poziţie în clasament, cu 6.7 puncte de rating şi 14.3% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, cu 6.3 puncte de rating şi 13.4% cota de piaţã, în vreme ce Pro TV ocupa abia poziţia a treia, cu 5.8 puncte de rating şi 12.4% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel naţional, Sacrificiul înregistrând pe acest public 8.1 puncte de rating şi 16.5% cota de piaţã. Şi de aceastã datã, oziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, cu 7.7 puncte de rating şi 15.8% cota de piaţã, in vreme ce Pro TV ocupa abia poziţia a treia, cu 6.9 puncte de rating şi 14.1% cota de piaţã.

În minutul de aur (20:21), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

Sacrificiul, cel mai nou proiect al Ruxandrei Ion, a ajuns la finalul primului sezon, dar povestea celor trei familii va putea fi urmărită în continuare la începutul anului următor în cel de-al doilea sezon al îndrãgitului serial. Proiectul este un “family drama” cu un scenariu original 100%, bazat pe fapte reale declarate istoric, dar şi pe fapte reale povestite de cunoscuţi. Producţia va continua să intercaleze trei poveşti extraordinare, a trei familii din medii diferite, iar din sezonul doi telespectatorii vor avea parte de noi surpriză, dar și de noi personaje.

“Sacrificiul continuă cu o << Alegere>>! O << Alegere>> grea, pentru că o alegere din iubire nu e niciodată ușoară. Alegi cu inima, cu sufletul sau cu rațiunea? Alegi drumul greu sau drumul ușor? Întotdeauna Muntele Vieții are doi versanți: unul la îndemână și unul anevoios, iar caracterele puternice îl aleg pe cel de-al doilea!”, a declarat Simona Macovei, scenarista serialului.

“După un sezon în care personajele au avut de făcut mari sacrificii pentru fericirea lor și a celor pe care îi iubesc, umează un sezon mult mai tensionat în care << Alegerea>> va fi cuvântul cheie. Pentru că indiferent de sacrificii, trebuie să iei și o decizie, să alegi un drum pe care să mergi, iar personajele noastre ajung la o răscruce. Trebuie să aleagă ce fac mai departe, încotro merg, dar această alegere nu este simplă, pentru că de multe ori nu există cale de întoarcere”, a declarat Radu Grigore, scenarist al serialului.

“<< Alegerea>> e un joc al Destinului, un joc, nu o joacă. De aceea cine nu va respecta regulile va cădea ca un pion pe tabla de șah. Dar, până la urmă Destinul e alcătuit din propriile noastre alegeri, iar personajele atât de îndrăgite de dumneavoastră aleg. Pe cine? De ce? Aflați în curând!”, a spus Conrad Mericoffer, actorul din Sacrificiul dar și scenarist, aflat la primul lui scenariu de serial TV. Cum va continua povestea, dar şi ce alegeri vor face actorii îndrãgitului serial, telespectatorii vor putea urmãri în curând, la Antena 1.

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 12 decembrie 2019

 

 

×
Subiecte în articol: Sacrificiul