Emisiunea Acces Direct a fost, săptămâna trecută (20-24 ianuarie), prima opțiune în rândul telespectatorilor din mediul urban și din toată țara care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00.
Cea mai urmărită a fost ediția de joi, 23 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.042.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:49, 2.873.000 de telespectatori din toată țara urmăreau Acces Direct, aproape de trei ori mai mulți decât cei care priveau la postul de televiziune concurent, Pro TV.
Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, în perioada 20-24 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct prezentată de Mirela Vaida, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 7,7 puncte de rating și 22,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating și 18,8% cota de piață și Kanal D, cu 3,3 puncte de rating și 9,7% cota de piață.
Antena 1 s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 10,7 puncte de rating și 27,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,9 puncte de rating și 17,6% cota de piață și Kanal D, cu 4,7 puncte de rating și 12,1% cota de piață.
De altfel, Acces Direct a început în forță anul 2020, emisiunea prezentată de Mirela Vaida impunându-se, cu noul sezon, la nivel urban și național, cu procente de leadership foarte bune. În luna ianuarie, Acces Direct a înregistrat un procentaj de 73% la nivelul publicului de la orașe și de 93% la nivelul publicului din toată țara.
Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alãturi de experţi în domeniu. Gazda emisiunii este Mirela Vaida.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 20-24 ianuarie 2020