x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Trei posturi TV, sancţionate pentru modul în care au difuzat înregistrările cu vocea Alexandrei Măceşanu

0
26 Sep 2019 - 22:47
Trei posturi TV, sancţionate pentru modul în care au difuzat înregistrările cu vocea Alexandrei Măceşanu

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a amendat, joi, cu câte 35.000 de lei, posturile Digi 24, Realitatea TV şi România TV pentru modul în care au difuzat apelurile telefonice ale Alexandrei Măceşanu la 112.

„Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate ca urmare a sesizărilor primite pentru modul în care au fost difuzate convorbirile telefonice avute de Alexandra Măceşanu la numărul 112. Au fost monitorizate emisiuni informative şi de dezbateri din zilele de 30 şi 31.07.2019, transmise de posturile Antena 1, Antena 3, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, România TV şi TVR 1. Constatând încălcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, Consiliul a decis să sancţioneze cu câte o amendă de 35.000 de lei posturile Digi 24, Realitatea TV şi România TV care au difuzat înregistrările cu vocea Alexandrei, informează un comunicat remis de CNA.

Instituţia invocă reglementarea potrivit căreia „difuzarea în serviciile de televiziune şi de radiodifuziune a programelor care pot afecta dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor se poate face numai dacă, prin alegerea intervalului orar de difuzare, prin codare sau ca efect al altor sisteme de acces condiţionat, se asigură faptul că minorii din zona de transmisie, în situaţii normale, nu pot auzi sau vedea emisiunile respective”.

AGERPRES

Serviciul de email marketing furnizat de