Fostul O-Zone Dan Bălan munceşte din greu la promovarea celui mai nou single, lansat în 15 ţări, intitulat “Crazy Loop”. Moldoveanul a organizat un concurs online împreună cu Gary Brolsma, americanul care a făcut celebră în SUA piesa “Dragostea din tei”.
Promovare - Dan Bălan, concurs pe internet pentru 20.000 de dolari
Fostul O-Zone Dan Bălan munceşte din greu la promovarea celui mai nou single, lansat în 15 ţări, intitulat “Crazy Loop”. Moldoveanul a organizat un concurs online împreună cu Gary Brolsma, americanul care a făcut celebră în SUA piesa “Dragostea din tei”.
După ce a dat lovitura pe piaţa muzicală internaţională cu piesa O-Zone “Dragostea din tei”, care s-a vândut în 12 milioane de exemplare, Dan Bălan a revenit în forţă cu un nou proiect, “Crazy Loop (Mm-ma-ma)”, recomandat de aceleaşi ritmuri săltăreţe cu care ne-am obişnuit şi care au prins de minune în Japonia, dar şi în Spania, Italia şi America. Din strategia de promovare a melodiei face parte şi Gary Brolsma, tânărul care a devenit cunoscut în SUA, apoi în lumea întreagă datorită piesei “Dragostea din tei”, după ce a postat pe internet un clip în care cânta şi dansa pe melodia celor de la O-Zone.
Succes. Videoclipul lui Gary, botezat “Numa Numa Dance” (după refrenul cântecului, “nu mă, nu mă iei”), a devenit cel mai accesat videoclip online, cu peste 700 de milioane de vizualizări, performanţă care a dus la popularizarea trupei O-Zone în State. Filmuleţul s-a bucurat de un asemenea succes încât a fost difuzat de o mulţime de posturi de televiziune, printre care CNN, ABC (Good Morning America), NBC (The Tonight Show), ba chiar s-a situat pe prima poziţie într-un top realizat de postul VH-1, al celor mai bune clipuri muzicale postate pe internet. Febra “Numa Numa Dance” i-a cuprins pe adolescenţii din întreaga lume în anul 2004, iar distracţia continuă şi în ziua de azi. Zeci de filmuleţe sunt postate încă pe internet, mai ales că acum se pot scoate bani frumoşi de pe urma unei glume.
Premii în bani. Anul trecut, Gary Brolsma a organizat primul concurs “Numa Numa Dance”, cu premii în valoare totală de 45.000 de dolari, care au revenit celor mai reuşite videoclipuri realizate de amatori pe muzica celor de la O-Zone. Iar la începutul acestui an, Brolsma a dat startul unei noi competiţii pe site-ul său oficial, www.newnuma.com, susţinut fiind de stupidvideos.com (site dedicat clipurilor haioase). Cei care doresc să participe la concurs şi să câştige unul dintre cele trei premii puse la bătaie (10.000 de $ pentru locul 1, 7.500 de $ locul 2 şi 2.500 de $ locul 3) trebuie să posteze un videoclip inspirat de piesa “Crazy Loop” până la 4 februarie. Câştigătorii vor fi anunţaţi la data de 4 martie. Din juriul care va decide cine merită banii vor face parte Gary Brolsma, Dan Bălan şi un reprezentant al stupidvideos.com, se arată în publicaţia online earthtimes.org.
The Nowadays
Gary Brolsma şi-a făcut propria trupă, “The Nowadays”, după ce a devenit faimos maimuţărindu-se pe melodia “Dragostea din tei”. Americanul care a virusat America cu ritmul “Numa Numa” nu a fost extrem de încântat de celebritatea obţinută peste noapte şi iniţial a refuzat să apară în cadrul unor emisiuni de televiziune. Pe parcurs, lucrurile s-au schimbat, mai ales când tânărul a înţeles că o simplă joacă îi poate aduce bani frumoşi. Gary a postat deja pe site-ul stupidvideos.com propria variantă de clip pentru Crazy Loop, pentru a da un exemplu. Clipurile vor fi evaluate în funcţie de numărul de vizualizări, creativitate, calitatea tehnică a producţiei şi, bineînţeles, în funcţie de abilităţile interpretative ale concurenţilor.