Cel mai longeviv show de cultură generală din istoria televiziunii din România, “Te pui cu blondele?”, a început în forță cel de-al cincisprezecelea sezon.
Emisiunea prezentată de Dan Negru a fost, în seara de Sf. Ion, pe primul loc în topul audiențelor, atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul publicului din toată țara, și a adunat în fața micilor ecrane 2.081.000 de telespectatori, la nivelul publicului naţional, în minutul de maximă audienţă, 21.15.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider de audiență pe perioada difuzării emisiunii (20.30 – 23.10) cu 8 puncte de rating si 15,9 % cota de piată, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu a 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,9 %.
De asemenea, Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,5 %, în timp ce următorul clasat, Pro TV, a obținut 7,8 puncte de rating si 14,8 % cotă de piață.
În prima ediție “Te pui cu blondele?”, Maria Cârneci, nea Mărin și Cătălin Moroșanu au ieșit învingători “în lupta” cu “armata” celor 50 de blonde. Emisiunea, desfășurată sub semnul sărbătorii de Sf.Ion, a avut ca invitați-surpriză trei artiști care și-au aniversat aseară onomastica: Ion Besoiu, Ion Lăceanu și Oana Sîrbu. Dacă maestrul Besoiu și Oana Sîrbu au venit în platou pentru a le adresa câte o întrebare din cariera proprie Mariei Cârneci, lui nea Mărin, lui Cătălin Moroșanu și blondelor, Ion Lăceanu a fost invitat să cânte o melodie populară, acompaniindu-se, pe rând, la patru instrumente.
Și tot de Sf. Ion, la “Te pui cu blondele?”, adversarii blondelor au fost supuși la diferite provocări, cărora le-au făcut față cu brio: nea Mărin a trebuit să recunoască diferite instrumente muzicale, doar după sunetul emis de acestea, Maria Cârneci - o mare pasionată de pescuit - a trebuit ca, legată la ochi, să demonstreze că este o cunoscătoare a soiurilor de pește, doar la simpla atingere a acestora, iar Cătălin Moroșanu și-a măsurat puterile la skandenberg cu un student la... filosofie.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile All urban și Național
Perioada 7 ianuarie 2015