x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Noul Lancer

07 Dec 2007   •   00:00

Agresiv, prietenos, stilat, robust, elegant, pe scurt - o maşină de clasă - acestea ar putea fi atributele noului Lancer.

Atunci cănd stilul se imbină cu tehnologia...

Agresiv, prietenos, stilat, robust, elegant, pe scurt - o maşină de clasă - acestea ar putea fi atributele noului Lancer.

Fratele... Mitsubishi Lancer este fratele mai mic al modelului Lancer Evolution. Iţi place de la prima vedere: este combinaţia cea mai bună - letală, am spune - intre o infăţişare clasică şi una sport. Desigur, motorul de 98 de CP pe care l-am testat nu este unul foarte sportiv. De aceea, fanilor acestui tip de maşini le recomandăm mai degrabă celelalte două versiuni de 2 L şi 135 CP. Nu de alta, dar este păcat să nu pui un motor puternic pe o maşină care arată atăt de bine...

Calcule. Interiorul este generos, confortabil şi spaţios. Comenzi pe volan, un design oarecum minimalist şi extrem de funcţional al bordului precum şi o manevrabilitate de zile mari (raportată la o maşină nu tocmai "micuţă" pentru circulaţia citadină) te provoacă din prima la calcule financiare. Şi pentru că vorbim de calcule, nu trebuie neglijat faptul că pe noul Lancer iţi poţi pune cam tot ce vrei in materie de navigaţie: nouă difuzoare in "valoare" totală de 650 W (proiectate şi testate special pentru model), magazie de CD-uri, MP3 player. In fine, să nu uităm de opţiunile pentru iPod şi sistemul telefoncie Bluetooth.

Date tehnice

Motorizare 1.6 L/ 98 CP

Cutie manuală 5+1

Viteză maximă 183 km/h

Acceleraţie 0-100 km/h: 11,8 s

Consum 5,6/9,0/6,8

Preţ fără TVA 10.780 euro

News

Seat 6.000.000. Fabrica SEAT din Martorell a produs maşina nr. şase milioane. Maşina in cauză este o Ibiza Ecomotive albă, echipată cu un motor 1,4 TDI 80 hp, cea mai ecologică maşină (doar 99 g/km emisii de CO2) produsă de brandul spaniol de-a lungul intregii sale istorii. Incă de la deschiderea oficială din 1993, fabrica de la Martorell şi-a imbunătăţit in mod constant calitatea produ-selor. Proiectată iniţial să producă 1.500 de unităţi pe zi, momentan produce 2.000 de unităţi pe zi. In primii doi ani de funcţionare, doar două modele au ieşit de pe porţile fabricii - SEAT Ibiza şi Córdoba; - astăzi şapte modele diferite sunt produse pe trei platforme distincte.

Skoda in Rusia. La sfărşitul lunii, Skoda a inceput să asambleze automobile la uzina de la Kaluga, Rusia. Noua uzină va trece treptat la producţia de masă şi va contribui la dezvoltarea producţiei in străinătate a constructorului ceh. Capacitatea uzinei va fi de 150.000 de automobile pe an, iar atelierul de asamblare va avea nevoie de 3.000 de oameni. Skoda Auto va lansa producţia la nivel maxim la inceputul anului 2009.

Mare cat Rusia. Rusia va deveni cea mai mare piaţă auto din Europa in 2009, depăşind Germania, a declarat Martin Winterkorn, directorul general al grupului Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa. Declaraţiile lui Winterkorn vin după comentarii similare făcute de directorul financiar al producătorului german, Luca Maestri, care a afirmat recent că Rusia ar putea deveni cea de-a doua mare piaţă din Europa, anul viitor. Şeful Volkswagen estimează că cererea pentru maşini noi va creşte in 2008 in Europa de Est, in timp ce pe pieţele din vestul continentului ar trebui să stagneze, influenţate şi de vănzările slabe din Germania.

×
Subiecte în articol: auto