x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Opel Corsa GSI

Opel Corsa GSI

de Sebastian S. Eduard    |    03 Oct 2008   •   00:00

Mică şi a drrrracu’...



Mică şi a drrrracu’...


Pentru amatorii de maşini mici şi iuţi, Corsa GSI poate fi o soluţie. Se situează intermediar între propulsoarele de pe Corsa, cu motorizări între 60 şi 125 CP şi cele de pe Corsa OPC (192CP) şi generează 150 CP dintr-un motor de 1,6 L. Rezultatul este deosebit de interesant: ai senzaţia că eşti coiotul din desene animate care, ca să prindă struţul, îşi dă foc la artificiile legate la spate. Ştiu, zâmbiţi, dar cam aşa se comportă GSI-ul, care atinge suta în 8,1 secunde! Un plus la acceleraţie şi, din păcate, un minus la manevrabilitate: fii atent cât de brusc apeşi pe acceleraţie şi ţine bine volanul! Şi încă un sfat: gândeşte-te şi la consum! În fine, alte două plusuri: şasiul sport desebit de rigid şi sistemul ESP de nota 10 plus. La asemenea acceleraţie, frânele sunt pe măsură.
La interior GSI-ul arată delicios. Combinaţia de culori fac din ea o maşină care se conduce cu zâmbetul pe buze. Materialele sunt de calitate, bordul este poate prea uşor asemănător cu celelalte modele Opel, dar suficient de ergonomic, pedalele sport şi inserţiile de aluminiu fac regula!


Noi am testat

Motorizare: 1.6 L Turbo Ecotec/ 150CP
Cutie: manuală
Viteză maximă: 210 km/h
Acceleraţie: 0-100km/h: 8,1s
Consum: 7,9%


News

MAŞINA ANULUI. Fiat Fiorino a fost ales International Van of the Year 2009 în cadrul Salonului Internaţional de Vehicule Comerciale de la Hanovra, Germania, obţinând 112 voturi dintr-un total de 140. Juriul de la Hanovra a apreciat în mod deosebit faptul că, prin lansarea lui Fiorino, Fiat a creat un nou segment de piaţă, redefinind standardele clasei 1B. Realizate pe aceeaşi platformă, aceleaşi premii au fost primite şi de Citroën Nemo şi Peugeot Bipper.

Mihaela RĂdulescu a fost, pentru o zi, copilotul campionului mondial de raliuri, Sebastien Loeb. După ce a zburat cu Hercules, a sărit cu paraşuta, a pilotat un Citroën C2 R2 de raliuri, a mers cu o barca de Formula 1, Mihaela Rădulescu s-a aflat pentru prima dată la bordul unui C4 WRC. Sebastien Loeb a renunţat la Daniel Elena şi a parcurs câţiva kilometri, pe un traseu de macadam amenajat pe domeniul Galice la 70 kilometri de Paris, cu Mihaela Rădulescu în dreapta.

×
Subiecte în articol: auto