DEZBATERE. Cel mai discutat produs au fost scutecele absorbante, ăâ¬Å¾pampersii", cum le-au numit studentii participanti. Sunt ei un brand sau un produs? Parerile au fost impartite. Unii studenti au considerat ăâ¬Å¾pampersii" un produs al firmei care i-a adus in Romania si au fost de parere ca deja cumparatorul asociaza produsul cu numele firmei. ăâ¬Å¾Publicitarii" insa au replicat ca ăâ¬Å¾pampersii" au devenit un brand: cumparatorul numeste asa orice scutec absorbant si-l va cumpara pe cel mai ieftin.
PROMISIUNI. Reprezentantii unor mari companii au fost prezenti la tragerea la sorti a probelor din sectiunea ăâ¬Å¾Advertising". ăâ¬Å¾Suntem dispusi sa angajam studentii care vor da dovada de creativitate si spirit inovativ, de initiativa si deschidere catre nou", afirma reprezentantul uneia dintre firmele mari de farmaceutice. Cele 12 echipe calificate in finala concursului au de realizat, fiecare pentru o firma diferita, cate o campanie publicitara, in functie de prezentarile depuse de firmele participante.