x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old 〞Pampersii", la Olimpiada

〞Pampersii", la Olimpiada

27 Apr 2004   •   00:00

I-media
Eficienta poate cadea la pace cu creativitatea. Ziua de Advertising, de joia trecuta, desfasurata in cadrul Olimpiadelor Comunicarii, a dovedit acest lucru. Tema de dezbatere a fost 〞Creativitate versus Eficienta", iar discutia dintre actualii oameni de publicitate si aspiranti a fost moderata de Veronica Savaniuc, presedintele International Advertising Association Romania (IAAR). Pentru a vinde un produs ai nevoie si de creativitate si de eficienta. Aceasta situatie se repeta si in cazul brandurilor, au spus studentii.

DEZBATERE. Cel mai discutat produs au fost scutecele absorbante, 〞pampersii", cum le-au numit studentii participanti. Sunt ei un brand sau un produs? Parerile au fost impartite. Unii studenti au considerat 〞pampersii" un produs al firmei care i-a adus in Romania si au fost de parere ca deja cumparatorul asociaza produsul cu numele firmei. 〞Publicitarii" insa au replicat ca 〞pampersii" au devenit un brand: cumparatorul numeste asa orice scutec absorbant si-l va cumpara pe cel mai ieftin.

PROMISIUNI. Reprezentantii unor mari companii au fost prezenti la tragerea la sorti a probelor din sectiunea 〞Advertising". 〞Suntem dispusi sa angajam studentii care vor da dovada de creativitate si spirit inovativ, de initiativa si deschidere catre nou", afirma reprezentantul uneia dintre firmele mari de farmaceutice. Cele 12 echipe calificate in finala concursului au de realizat, fiecare pentru o firma diferita, cate o campanie publicitara, in functie de prezentarile depuse de firmele participante.

COSTIN ANGHEL

×