x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Admira si fii admirat

Admira si fii admirat

27 Apr 2005   •   00:00

  • de CATALIN BUDESCU
  • SPECIAL
  • Cinci ani cu Beauty Shopsi Marks & Spencer



    Magazinele Beauty Shop - Sephora si Marks & Spencer, au sarbatorit impreuna, saptamana trecuta, cinci ani de existenta in Romania. Cele doua marci au organizat, pe podiumul instalat chiar in centrul magazinului Beauty Shop - Sephora din centrul comercial Bucuresti Mall, un fashion show cu noua colectie Marks & Spencer pentru sezonul primavara-vara 2005. Pe parcursul intregii zile, in magazinul Beauty Shop a fost creata o atmosfera speciala cu parfumuri chic si machiaje sofisticate in cele mai noi culori ale sezonului.

    Incepand cu anul 2000, Beauty Shop a pregatit in fiecare an o noua deschidere avand in prezent un numar de cinci magazine de cosmetice si parfumuri, dintre care patru in Bucuresti si unul in Constanta. Magazinele Beauty Shop au avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 8 milione de euro, iar pentru finalul acestui an se estimeaza ca aceasta sa depaseasca 10 milioane.

    Oua de Pasti - Din inima Plaza Romania
    Luni, 25 aprilie, a fost zi de munca pentru Andreea Raicu, Dana Razboiu, Virgil Iantu, Elisabeta Lipa, Loredana, Andra, Geanina Corondan si echipa Scolii Vedetelor, Raluca Moianu, Elena Merisoreanu si echipa Surprizelor. VIP-urile au decorat si au pictat uriasele Oua de Pasti de la Plaza Romania. Ouale vor fi expuse in Rotonda pana la data de 30 aprilie cand in emisiunea Surprize, Surprize se va anunta suma stransa din donatii. Banii stransi in urma acestui eveniment vor fi folositi pentru sprijinirea copiilor din Centrul pentru copii cu nevoi speciale numarul 2 din Sectorul 6.

    Cei care doresc sa doneze o pot face direct in contul RO78FNNB000102100271RO02 FINANSBANK SMB. Si nu uitati: Un mic ajutor rezolva probleme mari.

    NOUTATI
    TRANSPARENTA. Carlsberg a lansat sticla cu eticheta transparenta, fiind prima marca de bere de pe piata romaneasca cu acest tip de eticheta. Noul design transmite un atribut specific acestei marci, acela de a crea interactiune intre oameni care apartin unor culturi si mentalitati diferite, dar au un limbaj comun - Carlsberg. Eticheta transparenta poate fi de acum vazuta pe sticlele de Carlsberg de 0,33 l si, in curand, si pe cele de 0,50 l. Marca internationala celebra, Carlsberg a fost fondata in anul 1847 in Copenhaga, Danemarca.

    INTERNATIONALIZARE. In toamna acestui an, reteaua de magazine media - Diverta intentioneaza sa deschida primul magazin situat in afara Romaniei. Datorita numarului mare de romani care traiesc in Republica Moldova (60% din populatie), prima locatie externa aleasa va fi in Chisinau, iar peste un an, in 2006, Diverta va fi prezenta cu un magazin si in Israel. Compania va realiza anul acesta investitii de circa 4 milioane de euro pentru extinderea retelei de magazine, urmand sa deschida in total 11 magazine noi.

    ×
    Subiecte în articol: beauty shop