Complementul nostru. Sau spune-mi pentru cine scrii, ca sa-ti spun cine esti. Dintr-un ziar de tinuta modesta, cu o grafica uscata si o scriitura pentru oameni trecuti, sufleteste, de a doua tinerete, Jurnalul a devenit, dupa relansare, intr-un an si mai bine, publicatia unei clase medii emergente, care pune pret pe educatie, pe curajul de a-si asuma responsabilitati antreprenoriale si pe beneficiile care decurg de aici.
Cu o crestere de 18.5% in intervalul de varsta 14- 34 de ani, cel mai recent audit al SNA, emis in februarie anul acesta, indica faptul ca cititorul de Jurnalul intinereste (de la un studiu la altul). La propriu si la figurat. Acelasi document arata o crestere de 20 de procente in randul lectoratului cu studii superioare, care, conform graficelor, isi face veacul in randul grupelor cu ocupatii active: arhitectura, avocatura, comert, consultanta pentru afaceri. Oameni cu castiguri bunicele si functii de conducere, interesati de noutate, de calitate, de mersul lucrurilor. Personaje active, care fac lucrurile sa se intample. Daca mai adaugam si ca numarul celor care au venituri lunare ce depaesc 700 de Euro a crescut cu 34, 5 procente, fata de precedentul SNA, peisajul e limpede: Jurnalul e ziarul oamenilor de decizie. Pentru oameni determinati mai sunt si-alte publicatii, dar le lipseste ceea ce Jurnalul n-a uitat: filonul sentimental, inima, gustul pentru culoare, de regasit oriunde, chiar si-n cele mai sarace colturi de Romanie. Pentru invingatorii cu inima si gust pentru cromatica balcanica sunt scrise paginile Reportaj, Viata mea e un roman sau cele care se nasc odata cu caravana Descoperirea Romaniei.
Din 2005, Teo Migdalovici e ambasadorul Cannes Lions in Romania |
Citește pe Antena3.ro