x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old De la omida la fluture

De la omida la fluture

15 Apr 2005   •   00:00

Romania merita transformarea in bine, iar Jurnalul are resursele, forta si motivatia de a sustine aceasta schimbare, asa cum ar trebui sa faca o marca nationala, in vremuri tulburi, ca cele pe care le traim Desi are frecventa cotidiana, Jurnalul National e mult mai mult decat un ziar. Spre deosebire de restul produselor din categorie, Jurnalul vede mai departe de ziua de maiine si are curajul sa se uite peste umarul zilei de ieri. E de colectie. Pentru ca nu poti vorbi unei natiuni cu valorile ravasite, demersurile redactiei lui Marius Tuca - o echipa pe cit de proaspata, pe atit de responsabila se indreapta, cu fiecare editie, catre descoperirea identitatii nationale. Asa cum se deseneaza ea astazi.

Care sunt valorile pe care le valideaza romanii? Care sunt valorile in care au crezut? In cite dintre ele mai pulseaza energie astazi? In ce merita sa mai credem si-n ce nu. Care ne sunt reprerele ca societate si ce ar trebui, imperativ, sa ne devina reper? Ce e de pastrat si ce de aruncat la pubela tranzitiei. E un demers care implica o uriasa raspundere. Si o rasplata pe masura.

Dincolo de Romania contemporana, autentica, necosmetizata, Jurnalul vrea desenul Romaniei aspirationale.
  • Teodora Migdalovici, Constructor de Marca Jurnalul National
    Din 2005, Teo Migdalovici e ambasadorul Cannes Lions in Romania
  • ×