In acest week-end, programele de divertisment ale Antenei 1 au inregistrat audiente spectaculoase in randul publicului de la noi.
Astfel, potrivit datelor furnizate de TNS/AGB International, pe segmental de public all urban, emisiunea ăâ¬Å¾Divertis Parc" a tintuit publicul duminica seara in fata micilor ecrane, inregistrand un rating de 14,9% si o cota de piata (share) de 31,8 %. Programele difuzate de celelalte televiziuni nu au putut tine pasul cu Divertisii. Meciul Steaua - Petrolul, la Pro TV a inregistrat 10,5% rating si 23,7% share, filmul ăâ¬Å¾Dispari in 60 de secunde", la TVR, a facut 5,9% rating, iar ăâ¬Å¾Big Brother" (Prima TV) nu a ajuns decat la 3,7% rating si 9% share. Mai mult, tot duminica, ăâ¬Å¾Folclorul contraataca", emisiunea nou-lansata a Antenei 1, a atacat serios audienta emisiunii Vacanta mare, reusind sa se apropie de ea la doar opt zecimi de puncte de rating (11,7% rating -ăâ¬Å¾Folclorul contraataca", 12,5% rating - Vacanta Mare). (Sebastian S. Eduard)
Citește pe Antena3.ro