Fosta gimnasta Nadia Comaneci este imaginea produsului Lady Milk, lansat de grupul La Dorna in Romania.
O data cu brandul, compania a lansat si un spot de promovare pentru produs realizat de agentia de publicitate McCann Erickson.
Spotul are 50 de secunde si a fost filmat timp de doua nopti intr-un supermarket. Nadia Comaneci este protagonista clipului, in care face o serie de acrobatii alaturi de o gimnasta aleasa din lotul de gimnastica aerobica al Romaniei. Casa de productie care s-a ocupat de spot este Castel Films, iar regizorul este Eduardo Vasquez.
"Nadia, fost aleasa pentru ca este cea mai reprezentativa personalitate a noastra, potrivita pentru acest tip de produs. Nadia inseamna forta, eleganta, suplete, performanta, calitati care descriu in totalitate Lady Milk", spune Raluca Bob, directorul de relatii publice al agentiei McCann Erikson, care se ocupa de imaginea produsului. Grupul La Dorna este constituit din opt firme din domeniul produselor lactate si branzeturilor, cu o cifra de afaceri de 800 miliarde de lei si investitii de 30 milioane de dolari pana la finele anului 2003.
Citește pe Antena3.ro