Compania de vanzari de cinema New Line Cines a grupului Time Warner, care s-a ocupat de vanzarile celei de-a treia parti din trilogia "Stapanul inelelor", a fost recunoscuta de catre presa americana drept "vanzatorul de filme al anului".
Revista americana de marketing si publicitate a intocmit topul primilor 12 vanzatori si promovatori de filme din lume. Russel Schwartz, presedintele segmentului de marketing al New Line Cinema, a spus ca totul a mers atat de bine anul acesta pentru ca si-a axat campania pe latura emotionala a filmului "Stapanul inelelor: Intoarcerea regelui" pentru a-i aduce inapoi la cinema pe fanii primelor doua filme, dar si pe cei care nu le vazusera inca. Sloganul spotului de promovare a filmului a fost "Calatoria se sfarseste"."Campania noastra nu a fost una de genul "mai mare si mai bun"", spune Schwartz. "A fost despre poveste si despre personaje. A fost cel mai emotional dintre toate cele trei filme. A fost o promisiune pentru un deznodamant si asa am si pozitionat filmul." (A.M.L.)
Citește pe Antena3.ro