x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Pariul pentru produsele unicat

Pariul pentru produsele unicat

23 Feb 2005   •   00:00

SPECIAL
Fie ca este vorba de imbracaminte, produse de artizanat, decoratiuni interioare sau mobilier, noua tendinta care se manifesta din ce in ce mai puternic pe piata se traduce prin produsele unicat.
CATALIN BUDESCU

Unul dintre multele exemple este acela al unui boutique mic si foarte cochet Happy Boutique, un magazin care promoveaza obiectele decorative si vestimentare de tip unicat. Ideea unui astfel de magazin a fost luata de Andra Ilias, proprietara spatiului, dupa o vacanta la Geneva, unde a descoperit un cartier numai cu boutique-uri care se adresau unei anumite categorii de public.

La inceput, aceasta a pornit cu haine luate din Europa si modificate, personalizate, astfel incat sa nu fie doua la fel si cu cativa designeri. Pe parcurs, tot intrand in magazin diferiti artisti si interesandu-se de provenienta marfii, a inceput sa lucreze si cu ei.

Acum, Andra lucreaza cu aproximativ 15 designeri si patru artisti, tineri romani, pentru obiectele decorative. Magazinul Happy Boutique a fost doar urmarea logica a acestei idei. Si chiar si asa, romanul este snob. Prefera sa dea cateva milioane pe o eticheta care apartine unei haine pe care o mai imbraca sute de persoane din Romania sau din lume, decat sa se remarce cu ceva iesit din turma care nu poarta inca numele unui designer recunoscut. Romanul prefera sa poarte o rochie Doina Levintza, care de multe ori nu e creata de ea, ci de armata de tineri designeri cu care lucreaza, el nestiind de fapt acest lucru, ne-a declarat Andra Ilias.

COLECTII FASCINANTE AGNES TOMA SI WELLA SAFIRA

Lansarea noilor nuante din gama Wella Safira, Bijuterii Orientale, a fost marcata prin prezentarea de moda semnata Agnes Toma. Colectia primavara-vara 2005 a cunoscutei creatoare a promovat farmecul frumusetii femeii moderne, independente si puternice, pus in valoare de cele mai noi patru nuante de la Wella Safira: rosu seducator ce ne aminteste de granat, maro misterios ca piatra ochi de tigru, violet stralucitor ca ametistul si blond incantator precum topazul auriu.

Astfel, noua colectie vestimentara a fost creata in spiritul elegantei si al modernitatii fara excese. Colectia se deschide cu cateva costume bussines, cu accente chic, ultrafeminine si se regasesc fuste din tafta, dar si din stofa, conice sau cu pliuri, sacouri de stofa cu elemente vintage, bluze feminine din voal, pardesie si taioare din brocart, rochii de seara in combinatii indraznete de voal mousseline cu tafta, brocart, panglici, dantela si bijuterii din perle si pietre pretioase.

STONEFLY DE PRIMAVARA-VARA
Un design inovativ, imbogatit cu noi nuante de culori si cu o extrem de vasta combinatie de materiale: piele naturala, piele de caprioara, piele de capra etc., tesaturi naturale combinate cu materiale de piele.
Gama de culori se situeaza intre nuante pastel precum roz, albastru sky pana la orange sau nuante ce imita jeansul sau ghimbirul - acestea fiind ultimele propuneri ale colectiei Stonefly, dar fara a neglija albul pur, precum si nuantele de argintiu sau auriu. Stonefly prezinta o colectie gandita, un mix electric potrivit celor care se regasesc intr-un stil individual puternic.

Sticla si fier
Compania Coman Design a fost infiintata acum 14 ani, pornind initial ca o afacere de familie si ajungand astazi la aproape 200 de angajati, fiind producatori si exportatori de articole de sticla decorativa, specializati in productia de unicate, serie scurta si creatii proprii. In timp, pe langa productia de sticlarie decorativa, a fost dezvoltata si prelucrarea fierului forjat, articole din alama, astfel incat acum compania executa o gama foarte larga de piese de mobilier din fier forjat in combinatie cu sticla, corpuri de iluminat si mic mobilier din bronz sau alama in combinatie cu sticla.

NOUTATI
CEL MAI MARE CINEMATOGRAF DIN BALCANI. Noul Movieplex deschis la Plaza Romania este structurat pe doua etaje, cu un total de 11 sali de proiectie, si, este, la ora actuala, cel mai mare din zona Balcanilor. In prezent, este operabil doar primul nivel, unde exista sase sali, cu 1.033 de locuri. Al doilea etaj al complexului, cu cinci sali si un total de 1.054 de locuri, va fi deschis in luna aprilie. Toate salile sunt echipate cu sistem de sunet Dolby Digital Surround Speakers si echipamente de proiectie Cinemeccanica. Pretul unui bilet variaza intre 40.000 de lei si 170.000 de lei, in functie de zi si varsta cumparatorului. Pentru cei care vor sa serveasca si ceva gustari in timpul unui film, pot merge la Sala lounge, cu 44 de locuri, unde vor trebui sa scoata din buzunar circa 500.000 de lei pentru un bilet.

LA O CAFEA NEAGRA. O noua cafenea a fost deschisa la etajul 2 corp central al complexului comercial Unirea Shopping Center. Black Caf... a fost gandita ca un loc unde putem sa ne recapatam energia dupa multe ore de shopping, pentru posibile intalniri de afaceri sau doar pentru a servi cafeaua de dimineata. Spatiul cafenelei este unul relaxant si intim.

×