MASS-MEDIA
Televiziunile din strainatate au descoperit cu ceva vreme in urma o noua metoda de a atrage cat mai multi telespectatori, fara ca bugetul investit sa fie exagerat de mare.
ADRIANA PADURARU
Astfel, in loc sa angajeze actori care cer un onorariu de aproximativ un milion de dolari pentru un singur episod, producatorii pot crea serii intregi de emisiuni cu oameni obisnuiti. Evident, costurile realizarii unei astfel de emisiuni este mult mai mic, iar ratingul este asemanator. Cum piata a devenit suprasaturata de reality-showuri, producatorii de la Fox au venit cu o noua gaselnita: ăâ¬Å¾The Swan" (ăâ¬Å¾Lebada"), un fel de ăâ¬Å¾remediu" al ăâ¬Å¾sindromului ratustii urate".
La concurs participa 16 femei care nu au o parere foarte buna despre ele si care se considera urate. Ele sufera transformari atat fizice, cat si psihice: operatii estetice si vizite la dentist, dermatolog, saloane de coafura sau sedinte de fitness si psihoterapie. De asemenea, ele sunt invatate de un designer ce tinute li se potrivesc cel mai bine.
STRATEGIE. Timp de trei luni concurentele au fost seperate de familie si prieteni, nu s-au putut uita in oglinda si nici sa le vada pe celelalte competitoare nu au fost lasate. Ele au vazut rezultatele abia in momentul in care au intrat, doua cate doua, in studioul show-ului. Reactia lor a fost extrem de puternica: unele pur si simplu au incremenit de uimire, dupa care au izbucnit in lacrimi.
Castigatoarele fiecarei editii a concursului, care se va termina pe 24 mai, vor fi prezente la primul concurs de frumusete pentru femeile care au fost odinioara urate.
Citește pe Antena3.ro