Cantareata Celine Dion nu va mai aparea in noua campanie Chrysler care va fi lansata saptamana aceasta.
Producatorul de automobile a anuntat ca vedeta a costat prea mult. Compania a cheltuit pentru campania de promovare din 2003, care a avut-o in centru pe cantareata canadiana, nu mai putin de 1,2 miliarde de dolari.Mai mult decat atat, multi critici ai industriei publicitatii din Statele Unite au considerat clipurile un esec. Acest esec a contribuit la concedierea directorului de marketing al companiei Chrysler, Jim Schroer, in iunie anul trecut, conform presei americane, desi conducerea a afirmat ca a fost vorba de acordul ambelor parti. Unii dintre critici sustin ca "a o vedea pe Celine Dion sofand o masina din care nu vezi mare lucru nu prea iti spune nimic despre masina, nu iti spune de ce exista, de ce e diferita si ce iti ofera. Campania a esuat sa creeze o imagine pentru automobil".
Totusi, reprezentantii companiei au anuntat ca vor colabora in continuare cu Celine Dion. Ea a filmat de curand cateva spoturi pentru siguranta in automobile care vor fi lansate la sfarsitul lunii martie. Insa in spoturi nu este mentionat numele companiei Chrysler.
Noile productii publicitare vor promova noul model al camionetei de teren Town&Country. Alte spoturi pentru PT Cruiser decapotabil, 300c sedan si Crossfire vor fi lansate pe 15 martie, 1 aprilie si 1 mai, conform agentiei BBDO din Detroit, care se ocupa de creatia spoturilor.
"Compania Chrysler este
multumita de colaborarea cu
Celine Dion", au declarat
reprezentantii companiei.
"Urmatoarea faza a acestei
colaborari se va axa pe siguranta in vehicule, mai ales a
copiilor, si Consiliul National
al Sigurantei va fi implicat in
productia spoturilor. Noua
campanie de imagine a brandului
Chrysler se va baza pe
produs. Ceea ce veti vedea in
noile reclame va sublinia
trasaturile produsului si
maiestria celor care creeaza
automobilele."
( ANA-MARIA LUCA
)