Reprezentanţii marilor lanţuri de retail, membri ai Federaţiei producătorilor şi distribuitorilor francezi de alimente (FECD), au anunţat că îşi vor reduce impactul asupra mediului înconjurător.
Reprezentanţii marilor lanţuri de retail, membri ai Federaţiei producătorilor şi distribuitorilor francezi de alimente (FECD), au anunţat că îşi vor reduce impactul asupra mediului înconjurător.
Această asociaţie, care reprezintă mai mult de 93% din hipermarketurile din Franţa, a semnat un protocol prin care susţine promovarea produselor ecologice. Potrivit documentului, în marile ma-gazine din Hexagon oferta de alimente ecologice va fi majorată cu 15% în fiecare an.
Ceea ce va necesita şi o "revoluţie" în lumea agricultorilor şi a procesatorilor bio din Franţa, care vor fi chemaţi să acopere o cerere de alimente tot mai mare. Şi celelalte tipuri de produse ecologice sunt avute în vedere, comercianţii francezi fiind hotărâţi să vândă din ce în ce mai multe.
Această asociaţie, care reprezintă mai mult de 93% din hipermarketurile din Franţa, a semnat un protocol prin care susţine promovarea produselor ecologice. Potrivit documentului, în marile ma-gazine din Hexagon oferta de alimente ecologice va fi majorată cu 15% în fiecare an.
Ceea ce va necesita şi o "revoluţie" în lumea agricultorilor şi a procesatorilor bio din Franţa, care vor fi chemaţi să acopere o cerere de alimente tot mai mare. Şi celelalte tipuri de produse ecologice sunt avute în vedere, comercianţii francezi fiind hotărâţi să vândă din ce în ce mai multe.
Citește pe Antena3.ro