x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Info

26 Apr 2007   •   00:00
CONTROALE. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului a declanşat la nivel naţional o serie de acţiuni de control in scopul protejării intereselor consumatorilor impotriva riscului de a achiziţiona produse alimentare neconforme. Astfel se efectuează prelevări de produse din carne, cu analize in laboratoarele Centrului Naţional pentru incercări şi Expertizare a Produselor, pentru verificarea modului de incadrare in prevederile Ordinului 560/2006 referitor la comercializarea acestor produse. ANPC subliniază că produsele din carne trebuie să respecte reţetele de fabricaţie.

AMENZI. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a cerut tuturor posturilor de televiziune şi de radio să nu mai difuzeze spoturile publicitare pentru băuturile răcoritoare Timbark, Prigat Nectar, Frutti Fresh, Adria şi Lipton, pentru că nu spun cantitatea de fruct sau legume pe care o conţin. "Pentru toate spoturile se fac hartii la toate posturile tv şi radio, se cere intrarea de indată in legalitate, pentru că trebuie să se precizeze cantitatea de fruct sau de suc de fructe, de legume, sau de suc de legume naturale. La Adria, trebuie să se precizeze atunci cind e doar cu arome de fructe", a spus Ralu Filip, preşedintele CNA. In cazul reclamelor la sucul Cappy 100% natural se va cere un punct de vedere de la RAC. "Au pe cutie procentul 100% natural, ceea ce nu poate fi adevărat. Trimitem la RAC să bea ei, să analizeze dacă este 100% natural", a spus Filip.

×
Subiecte în articol: bun de consum