Antena 1 a inregistrat creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, astfel încât postul generalist al Intact Media Group a ocupat primul loc în clasamentul audienţelor, după media înregistrată întreagă zi. Neatza cu Răzvan şi Dani”, emisiunile marca Observator de la orele 6,00 şi 13,00, precum şi, “Mireasă pentru fiul meu” şi “Acces Direct” au fost, lider de audienta.
În Prime-Time, prima ediţie a emisiunii “În puii mei”, cu Mihai Bendeac, a fost lider de audienţă cu o cota de piaţă de 20,9% şi un rating de 9,4%, surclasând principalul competitor, Pro TV, care a înregistrat 19,7% cota de piaţă şi 8,8% rating cu “Ferma vedetelor”.
Title |
Start Time |
End Time |
Channels Citește pe Antena3.ro |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
SINTEZA ZILEI |
21:33:12 |
23:46:42 |
Antena 3 |
0.9 |
2.4 |
45 |
Romania TV |
0.6 |
1.5 |
27 |
|||
Realitatea TV |
0.3 |
0.9 |
17 |
|||
Digi 24 |
0.3 |
0.9 |
16 |
|||
B1TV |
0.3 |
0.7 |
14 |
|||
Title |
Start Time |
End Time |
Channels |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
IN GURA PRESEI |
23:58:57 |
0:37:20 |
Antena 3 |
1 |
4.7 |
46 |
Romania TV |
0.3 |
1.7 |
17 |
|||
B1TV |
0.3 |
1.4 |
14 |
|||
Digi 24 |
0.1 |
0.4 |
4 |
|||
Realitatea TV |
0.1 |
0.3 |
2 |
Audiențele Antenei 3 au crescut atât în “Whole Day”, cât și în Prime-Time cu aproape un punct de market share, în ziua de miercuri,comparativ cu aceeasi zi a saptamanii trecute, consolidandu-si pozitia de lider in randul nisei de stiri. In randul publicului comercial, Antena 3 s-a clasat pe primul loc in clasamentul audientelor cu emisiunile “Sinteza ZIlei”, “IN gura presei”, “Subiectiv” si “La ordinea zilei”.
Happy Channel, la câteva zile de la lansare, se situează deja pe locul secund în topul televiziunilor de nisa care au drept target femeile din publicul comercial. Astfel, in Prime-Time, se observa o crestere a audientei de 50%, comparativ cu saptamana trecuta. In Access, interval orar în care se difuzează și una dintre emisiunile pilon ale postului, “Dreptul la fericire”, Happy Channel înregistrează o creștere a cotei de piață de 1,5 puncte, ajungând astfel la media de 1,8%.
Saptamana 6 – 13 martie Antena 1
Totodata, show-urile “MIreasa pentru fiul meu” si “Neatza cu Razvan si Dani” au stabilit recorduri de audiență pentru anul 2016.
Astfel, “Mireasă pentru fiul meu” (editia de dimineaţă) a avut record de audienţă în săptămâna 7-13 martie, fiind privită, de aproximativ 146 000 de telespectatori din publicul comercial, contribuind astfel la ascensiunea Antenei 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor în intervalul de difuzare al emisiunii.
“Neatza cu Răzvan şi Dani” a stabilit, de asemenea, în perioada 7 – 13 martie, noi recorduri de audienţă pentru anul 2016. Show-ul prezentat de Răzvan şi Dani, a fost privit, în medie, de 133 000 de telespectatori din publicul comercial, situând Antena 1 pe primul loc, în intervalul orar de difuzare a emisiunii matinale.
Intact Media Group multumeste telespectatorilor pentru incredere si sustinere.