Conform rapoartelor guvernamentale, Tesla nu este la primul caz de acest fel. Oficialii au semnalat patru incidente separate în care o Tesla a fost implicată într-un accident după ce a intrat într-o zonă cu vizibilitate redusă a carosabilului în timp ce FSD era activat. Circumstanțele exacte variază, dar vizibilitatea a fost afectată de praf, ceață sau strălucirea soarelui. Unul dintre aceste accidente s-a soldat în mod tragic cu decesul unui pieton, în timp ce altul s-a soldat cu răniri. Având în vedere gravitatea problemei, Office of Defects Investigation a inițiat o evaluare preliminară a tehnologiei de conducere autonomă completă a Tesla. Aceasta urmărește să evalueze capacitatea sistemului de a „detecta și răspunde în mod corespunzător condițiilor de vizibilitate redusă a drumului”, precum și actualizările sau modificările aduse de Tesla. Sunt potenţial expuse controlului nu mai puţin de 2,4 milioane de maşini produse de gigantul american. FSD nu este complet autonom, în ciuda numelui său. De fapt, Tesla pare să fi adăugat „(Supravegheat)” la sfârșitul denumirii în ultimele câteva luni.
Tesla afirmă că, în cazul sistemului Full Self-Driving (Supervised), „vehiculul dv. va fi capabil să se conducă singur aproape oriunde, cu o intervenție minimă a șoferului”. Cu toate acestea, compania continuă să menționeze că sistemul necesită „supravegherea activă a șoferului”, iar tehnologia „nu face vehiculul autonom”.