Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.
Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
DA, ACCEPT
Constructorul auto indian Tata redenumește ultimul autovehicul lansat din cauza asocierii cu virusul Zika
Constructorul auto indian, Tata Motors, a fost forțat să schimbe numele ultimului autoturism lansat din cauza răspândirii virusului Zika.
Compania susține că va regândi numele mașinii Zica din cauza asocierii cu virusul despre care se crede că ar duce la malformații în cazul fetușilor și la probleme neurologice.
Posibilul rebranding vine la doar câte săptămâni după ce Tata a lansat o campanie de marketing de amploare pentru mașină, în care s-au investit sume enorme.
Potrivit TheGuardian.com, spoturile publicitare pentru Zica erau cu adevărat speciale, pentru că îl aveau drept protagonist pe câștigătorul trofeului Balonul de Aur, Lionel Messi.

Sincronizarea s-a dovedit cum nu se poate mai proastă, întrucât Organizația Mondială a Sănătății a declarat că Zika este o amenințare pentru sănătatea publică la nivel mondial.
Compania susține că va regândi numele mașinii Zica din cauza asocierii cu virusul despre care se crede că ar duce la malformații în cazul fetușilor și la probleme neurologice.
Posibilul rebranding vine la doar câte săptămâni după ce Tata a lansat o campanie de marketing de amploare pentru mașină, în care s-au investit sume enorme.
Potrivit TheGuardian.com, spoturile publicitare pentru Zica erau cu adevărat speciale, pentru că îl aveau drept protagonist pe câștigătorul trofeului Balonul de Aur, Lionel Messi.

Sincronizarea s-a dovedit cum nu se poate mai proastă, întrucât Organizația Mondială a Sănătății a declarat că Zika este o amenințare pentru sănătatea publică la nivel mondial.

Ştiri din .ro
PUBLICITATE