Cu vânzări cifrate la 511.465 de unităţi, Dacia a reuşit în 2014 cea mai bună performanţă comercială din istoria sa. Marca românească se alătură astfel clubului restrâns al constructorilor care vând mai mult de jumătate de milion de maşini anual. Cifra reprezintă o creştere cu 19% peste anul 2013. Cum era de aşteptat, modelele Dacia prefarete în România nu au fost neapărat preferate pe alte pieţe de desfacere. Astfel, românii au rămas fideli Loganului, care a împlinit anul trecut zece ani de la lansare. Locul doi este ocupat de Duster, iar pe trei urmează Stepway. La nivel internaţional topul este exact invers: Stepway ocupă primul loc, urmat de Duster şi Logan. Franţa este prima destinaţie de export a Dacia; vânzările din această ţară i-a asigurat anul trecut locul 5 în topul mărcilor cele mai vândute în Hexagon. Celelalte pieţe externe unt, în ordine Germania, Spania, Italia şi Algeria – pentru a face un top 5.
Dacia va lansa în 2015 pe piaţa din România versiunile Stepway ale modelelor Lodgy şi Dokker.