x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dieselul, declin accelerat

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 17 Sep 2018 - 20:10
Dieselul, declin accelerat


Cota de piață a mașinilor diesel din UE a cunoscut un declin accelerat în prima jumătate a anului, aceasta atingând doar 37% din vânzări. Motoarele pe benzină au ajuns la o cotă de 56%. Efectul declinului este cauzat de scandalul Dieselgate, dar și de reglementările tot mai stricte pe care autoritățile le aplică în marile orașe europene. Edilii din Frankfurt vor trebui să interzică din februarie 2019 accesul în centrul orașului pentru automobilele cu motare diesel cu norma de poluare mai mare de Euro 4 inclusiv. În cea ce privește motoarele pe benzină, interdicția se va aplica într-o primă fază pentru mașinile dotate cu Euro 1 și Euro 2. Din luna septembrie 2019 urmează a fi interzise și motoarele diesel Euro 5. Decizia adoptată în urma unei horărâri a Curții Administrative Federale din Leipzig va afecta un sfert din mașinile înmatriculate în acest oraș, la acestea adăugându-se și cele provenite din traficul populației limitrofe. Frankfurtul este cel de al doilea oraș mare oraș din Germania care a luat această decizie, prima de acest fel fiind luată de autoritățile din Hamburg.

Citeşte mai multe despre:   diesel

 

Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de