x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Modelul Logan Break MCV se va produce în Maroc, din 2017

0
21 Sep 2016 - 17:05
Modelul Logan Break MCV se va produce în Maroc, din 2017 Foto: dacia.ro


Uzina Renault de la Tanger (Maroc) va începe anul viitor să producă un al patrulea model de automobil, Logan break, care până acum a fost fabricat doar la uzina de la Mioveni (România), informează publicaţia L'Usine Nouvelle.


Această uzină, inaugurată în luna februarie 2012, produce deja modelele Sandero, Dokker şi Lodgy şi 2016 producţia ar urma să atingă un nivel record.

"Începând cu primul trimestru din 2017, vom prelua producţia acestui model care în prezent este fabricat în România", a declarat directorul uzinei Renault Tanger, Jean-François Gal. Pentru acest lucru însă vor fi nevoie de investiţii suplimentare, de aproximativ 20 milioane euro într-o uzină în care până acum s-au investit 1,2 miliarde euro.

Publicaţia menţionată susţine că în vara acestui an la uzina Renault de la Tanger au fost angajate 600 de persoane pentru un schimb care va lucra noaptea, ceea ce duce efectivele totale ale acestei uzine la 7.000 de angajaţi. Conducerea grupului auto francez susţine că până la finele anului un număr de 276.000 de autovehicule vor ieşi de pe liniile de asamblare de la Tanger, cu 47.000 de unităţi mai mult decât în 2015. Introducerea în producţie a celui de al patrulea model va permite uzinei de la Tanger să depăşească în 2017 o producţie de 300.000 de vehicule.

Dacă creşterea producţiei de la Renault Tanger va continua, constructorul auto ar putea fi nevoit să construiască noi facilităţi de producţie în condiţiile în care capacitatea maxima a uzinei este de 340.000 unităţi pe an. Aproximativ 95% din producţia acestei uzine este exportată.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   maroc,   tanger,   Renault,   dacia mcv,   dacia break

 

Serviciul de email marketing furnizat de