x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Noul Insignia: şi mai multă tehnologie

0
Autor: Sebastian S. Eduard 13 Oct 2013 - 16:42
Noul Insignia: şi mai multă tehnologie
Vezi galeria foto


Lansat la ultima ediţie a Salonului de la Frankfurt, Noul Opel Insignia a ajuns şi pe piaţa românească. Şi nu oricum, ci cu toată familia pentru că vorbim nu doar de varianta sedan., cu care eram obişnuiţi în cele mai multe dintre cazuri ci de toate versiunile – 4,5 uşi, Sports Tourer, Country Tourer şi OPC.

Vârful de lance al mărcii Opel ne propune o maşină echilibrată. Interesant este faptul că, pentru că au fost convinşi că au făcut treabă bună de la început, schimbările făcute nu sunt majore, dar sunt bine ţintite. De exemplu, a fost păstrată silueta fluidă, dar a fost schimbată substanţial planşa de bord. Un lucru pozitiv, pentru că multitudinea butoanelor de pe consola centrală a fost concentrată - maşina devenit astfel mai accesibilă sexului frumos…Blocurile optice au fost şi ele redesenate, grila radiatorului a fost coborâtă, partea din faţă modificată.

Un accent deosebit a fost pus pe aerodinamică. Astfel, un coeficient aerodinamic mai mic de 0,25, face din Insignia cel mai aerodinamic model hatchback cu 5 uşi de pe piaţă. Modelul Sports Tourer, cu un coeficient aerodinamic de 0,28, este, de asemenea, cel mai aerodinamic station wagon din producţia de serie.

Atunci când a ieşit pe piaţă şi a înlocuit Vectra, în 2008, Insignia a venit cu multiple artificii tehnologice şi inovaţii; ulterior, acestea au fost “moştenite” de celelalte elemente ale mărcii. Era cazul ca, din nou, Insignia să facă “pasul la offside” aşa că, şi de această dată, inginerii de la Rüsselsheim vor să rupă gura târgului cu câteva schimbări tehnologice. Sistemul infotainment se poate controla în patru moduri (cu ajutorul tastaturii centrale revoluţionare de pe consola centrală, al ecranului tactil de 8 inch, al comenzilor de pe volan sau prin comandă vocală); tehnologia IntelliLink este uşor de utilizat şi integrează în mod optim la bordul autovehiculului funcţiile smartphone-ului; obturatorul de aer închide automat grila radiatorului coborâtă pentru a reduce coeficientul aerodinamic, reducând astfel consumul de carburant şi emisiile de CO2

Motoare şi eficienţă

Să vorbim şi despre motoare. Noile motoare puternice şi extrem de eficiente cu injecţie directă, cum ar fi cele două unităţi de propulsie turbo pe benzină şi noul turbo diesel cu emisii de CO2 de 99 g se adaugă portofoliului vast de motorizări. Noul motor turbo diesel de 2,0 litri se încadrează în clasa de eficienţă A+ datorită acestui nivel scăzut de emisii. În cazul modelelor cu patru şi cinci uşi cu transmisie manuală cu şase trepte de viteză şi sistem Start/Stop, ambele variante de putere (88 kW/120 cp şi 103 kW/140 cp) consumă doar 3,7 litri de carburant per 100 km în regim mixt, iar modelul Sports Tourer are un consum de 3,9 l/100 km. Prin urmare, modelul Opel Insignia 2.0 CDTI este cel mai eficient motor diesel din clasa sa din punctul de vedere al consumului de carburant. În acelaşi timp, inginerii au proiectat o caroserie şi mai aerodinamică pentru noul Insignia. De asemenea, o mulţime de îmbunătăţiri aduse şasiului asigură un confort mai mare şi o agilitate sporită.

Infotainment intuitiv

“De la introducerea sa, peste 600.000 de Insignia au fost construite. Noul Insignia va produce şi mai multe emoţie, datorită designului mai expresiv, postului de conducere de înaltă calitate, modului intuitiv de utilizare a sistemelor de infotainment şi unităţilor excepţionale de propulsie, cum ar fi motorul nostru inovator turbo diesel cu emisii de 99 grame/km”, descrie CEO-ul Opel, dr. Karl-Thomas Neumann, revoluţia modelului. “Vârful nostru de lance este acum şi mai sofisticat şi mai atrăgător, dar, înconjuraţi de toată această eleganţă, nu uitaţi caracteristicile sale definitorii: faptul că oferă şoferului şi pasagerilor o experienţă de conducere confortabilă şi sigură, cu tehnologii de ultimă oră la un preţ foarte atrăgător. Clienţilor care au un stil de viaţă foarte activ le oferim acum noul Insignia Country Tourer, disponibil în portofoliul nostru. Iar Insignia OPC, modelul nostru cel mai puternic, vârful de gamă, va atrage în mod deosebit şoferii pasionaţi de stilul de conducere sportiv.”


 

Serviciul de email marketing furnizat de