x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Auto Peugeot a lansat modelul 2008 pe piaţa românească

Peugeot a lansat modelul 2008 pe piaţa românească

de Sebastian S. Eduard    |    08 Aug 2013   •   17:05
Peugeot  a lansat modelul 2008 pe piaţa românească

Peugeot propune un nou model pentru piaţa românească: 2008. Crossoverul încearcă să se bazeze pe popularitatea dobândită de 3008 şi să vină cu un autovehicol inovator.

Off Road

Atât de atacut segment de crossover urban  primeşte aşadar un nou membru în gaşcă. Faţă de ceilalţi, de exemplu, 2008 îşi propune să ofere şi ceva distracţie în off-road, chiar dacă propriu-zis nu vine cu tracţiune integrală.  Inovaţia celor de la Peugeot se numeşte „grip control”. Sistemul brevetat de către Grupul PSA optimizează tracţiunea în condiţii de aderenţă slabă. Garda la sol de 16 cm este completată de sistemul de tracţiune  inovator, de anvelopele „Mud&Snow” fixate pe jantele cu un design deosebit, ce  combină nuanţele strălucitoare cu cele mate.  Versatil şi flexbil, sistemul Grip Control permite adaptarea la tipul de teren  întâlnit, acţionând asupra roţilor faţă la comanda conducătorului auto care poate selecta în orice moment din modul Standard tasta  integrată în consola centrală pentru: Zăpadă, Off-Road, Nisip, ESP Off.

Robusteţe

Indiferent de această opţiune, la prima vedere 2008 oferă siluetă robustă. O maşină de familie din care nu lipsesc spaţiile de depozitare, cu câteva inovaţii tehnice intersante, cu un consum bun (cel puţin în varianta testată de noi – 1.6 eHDi 115CP) – iată câteva argumente atunci când iei în calcul o maşină multivalentă. Poziţia de condus este destul de înaltă iar în timpul mersului suspensiile te ţin bine pe şosea. Reuşeşti astfel să treci peste senzaţia specifică de „plutire” specifică unelor SUV-uri fără să ignori argumentul comodităţii. Se zice că o suspensie este cu atât mai bună cu cât „nu simţi” viteza maşinii; în această privinţă 2008 excelează şi reuşeşte să te fure: la peste 150 kmh nici vibraţiile, nici zgomotul şi nici un alt fel de disconfort nu îţi spun că ai sărit calul. Aviz amatorilor.

Pe piaţa românească 2008 oferă două motorizări pe benzină (1.2VTi/82CP şi 1.6Vti/120CP) şi trei diesel: 1.4 HDi FAP 68CP, 1.6 eHDi 92CP (care are şi celebra cutie robotizată) şi 1.6 eHDi 115CP.
Preţul de lansare al modelului este 11.237 euro (TVA şi prima de casare incluse).


×
Subiecte în articol: peugeot 2008 drive test