x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Vânzările Dongfeng - Renault au scăzut în China în primul semestru din 2018

0
03 Aug 2018 - 11:03
Vânzările Dongfeng - Renault au scăzut în China în primul semestru din 2018


Societatea mixtă chineză alcătuită din Renault şi Dongfeng Motor a anunţat o încetinire a ritmului de creştere a vânzărilor în China anul acesta, în lipsa lansării de modele noi sau restilizate, transmite Automotive News China. 

În primul semestru din acest an, livrările Dongfeng-Renault pe cea mai mare piaţă auto din lume au crescut cu 1%, la 37.892 unităţi, după un avans de 140% în 2017. 

Aproape toate vânzările au fost generate de două modele produse local: crossover-urile Koleos şi SUV-ul Kadjar. 

Dongfeng-Renault, care vinde maşini numai sub brandul Renault, nu a prezentat datele privind vehiculele importate şi livrările crossover-ului Captur, produs în China. 

Societatea mixtă intenţionează să lanseze anual două modele noi până în 2022, când vânzările anuale ar urma să ajungă la 400.000 de unităţi. 

Dongfeng-Renault a fost înfiinţată în 2013 în oraşul Wuhan din centrul ţării. 

De asemenea, Renault a înfiinţat în decembrie o societate mixtă pentru vehiculele comerciale cu Brilliance Jinbei Automobile, în oraşul Shenyang, pentru a asambla camionete şi vehicule cu utilizare multiplă. 

Noul parteneriat, denumit Renault-Brilliance Jinbei, produce vehicule sub brandul Jinbei brand iar din 2020 va fabrica şi modele sub sigla Renault. 

Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM) a anunţat recent că în primul semestru din acest an vânzările au înregistrat un avans de 5,6%, la 14,1 milioane de vehicule. 

În martie, Renault a anunţat că va adânci parteneriatul cu Alibaba Group Holding Ltd, pentru a-şi majora vânzările în China, o piaţă care ar urma să reprezinte motorul de creştere al producătorului auto francez în următorii ani. 

Ca parte a acordului, din acest an, Renault va instala în SUV-urile sale Koleos şi Kadjar din China un soft de conectivitate dezvoltat de Alibaba. 

Consumatorii din China vor putea achiziţiona maşini Renault prin intermediul diviziei de retail online a Alibaba - Tmall, a anunţat Francois Provost, şeful subsidiarei Asia Pacific a Renault, care vrea să înregistreze o creştere de cinci ori a livrărilor pe piaţa chineză până în 2023. 

Pentru Renault, China este o piaţă de importanţă strategică şi o prioritate în planul companiei pe termen mediu. Obiectivul îl reprezintă vânzarea a 550.000 de vehicule în China, ca parte a planului de majorare a veniturilor pe plan global cu 40% până în 2022. 

"Trebuie să dezvoltăm parteneriate cu firme cum ar fi Alibaba. Suntem siguri că ne va ajuta foarte mult'', a afirmat Provost. 

Compania va dezvolta nouă modele noi pentru a fi produse pe plan local, cu o echipă de 600 de ingineri în China. Trei modele vor fi 100% electrice. 

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   vanzari,   Renault,   dongfeng,   China

 

Serviciul de email marketing furnizat de