x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri 20 de tineri au fost desemnaţi „Ambasadori ai brand-ului INTACT”

20 de tineri au fost desemnaţi „Ambasadori ai brand-ului INTACT”

13 Feb 2012   •   21:00
20 de tineri au fost desemnaţi „Ambasadori ai brand-ului INTACT”

'Primii 20' este  o initiativa Intact Media Group, de incurajare si sus­ti­nere a 20 de tineri romani care au 20 de ani si doresc sprijin in de­ma­rarea propriilor proiecte in diverse do­menii de activitate.

Evenimentul a fost anun­tat la sfarsitul lui 2011, de ziua In­tact, in mediul online, ale­sii fiind se­lectati din mai mult de 200 de apli­canti. Astazi, in cadru oficial, in pre­zen­ta mai multor angajati ai Gru­pu­lui, vedete si oameni din spa­tele ca­merelor de luat vederi, cei 20 au fost numiti ambasadori ai brandu­lui.

Mihai Gadea, directorul postului Antena 3, Andreea Berecleanu, editor prezentator Observator 19 – Antena 1, Trestiana Cristian, regizor de emisie, Paul Popescu, seful regiei de emisie, si Magda Bucur, reporter Antena 1, au fost reprezentantii trustului in dialogul cu tinerii.

Si desi proiectele celor 20 sunt in diverse domenii de activitate, de la lansarea unei firme de curierat cu biciclete pana la debutul in beletristica, numitorul lor comun este interesul fata de media. Tinerii nu au pierdut ocazia si i-au intrebat pe vedetele si angajatii Intact amanunte despre ce inseamna si ce presupune profesia fiecaruia sau cum si-au dat seama ca asta este ceea ce doresc sa faca o viata.

Andreea Berecleanu a povestit in amanunte cum a ajuns sa lucreze in televiziune, care au fost pasii pe care i-a avut de facut, ce inseamna sa fii jurnalist. 'Mereu am mizat pe naturalete, in fata camerei de luat vederi, dar si in spatele ei', a spus prezentatoarea Observatorului. 'Ca sa fii jurnalist ai nevoie de talent, dar mai important decat asta este sa vrei sa muncesti si sa rezisti unui ritm trepidant. In spatele imaginii de la televizor este o munca dura, tensionata, cu nervi si nerv', a continuat Andreea Berecleanu. 'Dar vreau sa va felicit ca sunteti privilegiati, ati intrat pe usa din fata a Intact Media Group, in urma unui concurs. Aveti sansa sa lucrati intr-un trust care are si televiziune, si radio, si print si toate acestea va stau la dispozitie.' 

Trestiana, cunoscuta in trust drept 'maestru al butoanelor', a povestit des­pre ce se intampla in culisele stiri­lor, care este rolul ei, in calitate de re­gizor de emisie. 'Lucrez  aici de la inceputurile Antenei 1. Am in fata un mixer, care are 1.744 de butoane. Mi­xerul e un pian. In momentul in care te asezi in fata lui, n-ai voie sa te ui­ti la clape. Intr-o fractiune de se­cun­da in care te-ai uitat la un buton, pier­zi imagini, expresii, atitudini, care ar fi putut fi relevante pentru montaj', a explicat Trestiana.
Paul Popescu a spus de ce Master Control Room este considerata a fi 'Inima' unei televiziuni. 'Aici se adu­na toate informatiile, toate imaginile pe care telespectatorii le vad la televizor. Publicitate, divertisment, stiri in direct, emisiuni inregistrate, totul trece prin Master Control Room.'

Mihai Gadea, catre 'Primii 20', despre…
… sansa de a lucra in Intact Media Group
'Vi s-a oferit oportunitatea de a fi acceptati in Intact. Folositi-o foarte bine, incercati sa profitati de aceasta sansa: astfel de «trenuri» nu apar de multe ori in viata.'

… televiziune
'Antena 3 a incheiat parteneriatul cu CNN, am fost intrebat care sunt domeniile de activitate cele mai dezvoltate din Romania. Si am rea­lizat ca televiziunea este aproape la acelasi nivel cu statele occidentale, lucram cu aceleasi echipamente, avem studiouri similare si realizari comparabile.'

… concurenta
'Multi ani, Pro TV a dominat piata prin apartanenta la CME, un grup de media foarte puternic. Pro TV a avut numeroase facilitati, inclusiv in achizitionarea de formate internationale sau filme, oferite pe tava de CME. Antena 1, fiind o companie exclusiv romaneasca, a trebuit sa cumpere totul mai scump fata de principalul sau competitor. Dar Intact Media Group a avut o crestere organica, sanatoasa, astfel ca in ianuarie 2012 televiziunile sale au avut un market share mai mare decat posturile din Romania ale CME.'

… clisee
'Se tot spune ca nu se mai face jurnalism de calitate ca odinioara. Este un cliseu. Urmariti un reportaj realizat in urma cu zece ani, apoi priviti-le pe cele de azi. Chiar in clipa in care vorbim, la Antena 3 se transmit in direct imagini dintr-un elicopter care zboara deasupra satelor deszapezite, iar echipa de reportaj se afla deja in locul in care autoritatile nu au reusit sa ajunga. E chiar mai mult decat jurnalism, e forta de ajuta oamenii in situatii de criza, este o mana intinsa la nevoie.'

×
Subiecte în articol: intact media group