Pare cu totul ieşit din comun ca o franciză din România să fie cumpărată şi implementată tocmai în Statele Unite, dar acest lucru chiar s-a întâmplat zilele trecute. Dacă până acum românii au importat francize din toale colţurile lumii, iată că am ajuns în postura să vindem şi noi o afacere la cheie, e drept, într-un domeniu mai "deocheat": videochatul.
Dacă majoritatea studiourilor de videochat din România îşi desfăşoară activitatea în locaţii obscure, cu modele neprofesioniste şi au un statut ambiguu, nişte băieţi isteţi au dezvoltat o afacere din care fac bani frumoşi.
Recent, au dat lovitura, vânzând franciza unor americani, care au investit 400.000 de dolari într-un studio de 500 mp, amplasat în zona celor mai cunoscute case de productie cinematografică, la câteva blocuri de celebrul Hollywood Walk of Fame!
"Dacă urmărim rezultatele noastre financiare, ale Studio 20 şi ale francizelor, dar şi nivelul şi performanţele fetelor care lucrează pentru noi, atunci nu mai e nimic anormal. Practic, noi am reuşit să câştigam aproape toate premiile internaţionale ale industriei de videochat în ultimii 2 ani”, a declarat Robert Vanderty, managerul studioului.