x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Antena 1 a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã

Antena 1 a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã

12 Sep 2012   •   19:01

Marti, Antena 1 a condus detasat in topurile de audientã, programe precum Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu editia de dupã amiazã si meciul Romania – Andorra impunandu-se ca lider de piatã atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial 15-54 urban. Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial a adus in fata televizoarelor, in medie, 1.3 milioane de telespectatori.

Programele Antenei 1 au fost ieri prima optiune a celor mai multi telespectatori din mediul urban, conducand statia pe prima pozitie in Top 3 televiziuni din Romania. Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu editia de dupã amiazã si meciul Romania – Andorra s-au impus ca lider de piatã, atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial 15-54 urban.

Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente si o cotã de piatã de 17.9%, la nivelul segmentului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, surclasand principalul sãu competitor, Pro TV. Si la nivelul publicului all urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost lider de piatã.

Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial, Romania – Andorra a adus in fata televizoarelor, in medie, 1.3 milioane de telespectatori din mediul urban, impunandu-se ca lider detasat de piatã, la nivelul ambelor segmente de public. In intervalul de difuzare al meciului, Antena 1 a inregistrat un rating mediu de 12.3 procente si o cotã de piatã de 27.9% la nivelul targetului comercial al statiei, mult peste dublu inregistrat de principalul competitor, Pro Tv.

Si Dan Capatos a fost ieri preferatul celor mai multi telespectatori din mediul urban, Un show pãcãtos conducand in topul audientelor, atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial 15-54 urban.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanti competitori pe piata media din Romania, statut castigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a tinut mereu aproape. Cu o echipa de oameni deosebiti in spatele camerelor, cu vedete indragite si formate de succes, Antena 1 isi mentine pozitia de lider in programe de divertisment, dand viata spectacolului si oferind inspiratie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media romanesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanta ramane o valoare constanta.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 11 septembrie 2012

×