x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Antena 1 lider de audienţă în daytime

Antena 1 lider de audienţă în daytime

24 Apr 2012   •   12:53

Ziua de ieri a impus din nou Antena 1 pe primul loc in alegerile telespectatorilor cu Mireasa pentru fiul meu si Observator 13 si 16. Realityshow-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida si stirile aduse romanilor de Oana Frigescu au fost lider de piata la nivelul targetului all urban. De altfel, in primul trimestru al acestui an, Antena 1 a inregistrat in daytime audiente mai mari decat cele ale principalului competitor, PRO TV, trend care se mentine pana in prezent.

Tensiunile din casa Mireasa pentru fiul meu au adus si ieri cei mai multi telespectatori din mediul urban in fata micilor ecrane. Antena 1 s-a clasat pe prima pozitie in topul posturilor de televiziune atat in intervalul 10.45 -11.05, cat si in 14-00-16.00. Mireasa pentru fiul meu a fost lider de audienta cu 2 si respectiv 2.3 procente de rating la nivel urban, Antena 1 surclasand in ambele intervale postul Pro Tv care a inregistrat 1.1 respectiv 1.8 puncte rating.

Mirela Boureanu Vaida este incantata ca romanii aleg in fiecare zi Mireasa pentru fiul meu si le multumeste pentru fidelitate: "Ma bucur foarte mult ca, indiferent de evenimentele care au avut loc recent, telespectatorii ne sunt in continuare alaturi si ca publicul nostru este foarte activ. Am primit foarte multe semnale in aceasta perioada din partea telespectatorilor din afara tarii, din Italia, Spania si chiar Japonia, oameni care ne-au fost aproape zi de zi si care, afectati de decizia RCS-RDS, cauta solutii pentru a lua legatura cu noi. Sunt impresionata de numarul mare de mesaje pe care le-am primit. Mireasa pentru fiul meu a construit pana acum o interactivitate puternica, atat cei de acasa reactionand la situatiile si evenimentele din emisiune, cat si concurentii asteptand cu nerabdare sa afle parerea telespectatorilor. Ma bucur ca publicul nostru este in continuare prezent, ca reactioneaza si nu pot decat sa le multumesc telespectatorilor pentru aceste lucruri.'

Prima alegere a romanilor din mediul urban au fost si Observator 13 si 16. Acesta din urma s-a impus lider de piata cu o cota de piata de 12. 4 procente si o audienta medie de 2.6%. Locul al doilea a fost din nou ocupat de Pro Tv, cu 11.8% share si 2.5 % rating, pentru ca locul al treilea sa ii revina unui alt post din trustul Intact, Antena 3.
Antena 1 a inregistrat in primul trimestru al acestui an, audiente mai mari decat ale principalului competitor Pro Tv, la nivel urban. Astfel, in intervalul 10.00-16.00, Antena 1 a inregistrat o medie de 2.3 procente de audienta si o cota de piata de 9.7%, depasind Pro Tv care in acelasi interval si la nivelul aceluiasi target a inregistrat 2.2 %rating si 9.3% share.

Antena 1 le multumeste telespctatorilor ca au fost si ieri fideli postului de televiziune si ii inurajeaza pe aceia care nu mai receptioneaza Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restrictiona accesul pe platforma Digi, sa trimita in continuare mesajele lor la numarul de telefon: 0214091791.

×