De 19 ani, telespectatorii ne demonstreazã în fiecare zi cã sunt alãturi de noi, pentru a da împreunã viaţã unor poveşti frumoase. În zi de sãrbãtoare, programele speciale oferite de Antena 1 au fost prima opţiune a românilor. Filmul „Nume de cod: K9” şi seara de poveste cu „Cenuşãreasa” şi „G-Force: Salvatorii planetei” s-au impus ca lider de piaţã la nivelul targetulurilor 18-49 urban, naţional şi all urban, acolo unde filmul „Nume de cod: K9” a fost la egalitate cu programul oferit în acelaşi interval orar de Antena 3, Antenele preluând puterea!
În urmã cu 19 ani, Antena 1 fãcea prima transmisiune şi devenea prima televiziune comercialã din România cu capital 100 % românesc. De atunci, postul a fost constant în preferinţele telespectatorilor. Ieri, în zi de sãrbãtoare, românii au ales sã rãmânã fideli programelor oferite de Antena 1.
Seara de poveste a Antenei 1 a fost prima opţiune a românilor, impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului 18-49 urban. Astfel, frumoasa poveste a Cenuşãresei, difuzatã în intervalul 20:29 – 22:06, a înregistrat o audienţă de 8.6 % şi o cotă de piaţă de 18.5 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat în acelaşi interval orar un rating de 7.6 % şi o cotă de piaţă de 16.5 %. În minutul de aur, la 22:00, peste 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban urmãreau povestea Cenuşãresei, dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv. Şi la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi naţional „Cenuşãreasa” a fost lider de piaţã.
18-49 urban+g | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
FILM"CENUSAREASA" (20:29-22:06) | Antena 1 | 8.6 | 18.5 | 477 |
Pro TV | 7.6 | 16.5 | 424 | |
Kanal D | 5.3 | 11.4 | 294 | |
Acasa | 2.3 | 5 | 128 | |
Prima TV | 2 | 4.3 | 111 |
18-49 urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Minut de aur | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:00 | 14.2 | 29.7 | 790 | 6.9 | 14.5 | 385 |
all urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Minut de aur | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:00 | 12 | 22.8 | 1260 | 5.9 | 11.3 | 622 |
18-49 urban+g | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
FILM"G-FORCE:SALVATORII PLANETEI" (22:07-23:58) | Antena 1 | 6.5 | 17 | 360 |
Pro TV | 5.1 | 13.3 | 282 | |
Kanal D | 2.8 | 7.3 | 156 | |
Antena 3 | 2.5 | 6.6 | 140 | |
Prima TV | 1.8 | 4.8 | 102 |
Alături de filme, mai multe programe ale postului s-au impus ieri lider de piaţă. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban şi cu Mireasã pentru fiul meu ambele intervale orare şi Observator 13.
_________________________
De 19 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban, all urban,18-49 urban si national
Perioada 29 noiembrie 2012