Romanii au preferat Antena 3 pentru a se informa cu privire la cele mai importante evenimente ale lunii: demisia lui Emil Boc, numirea lui M.R. Ungureanu in functia de premier si instalarea noului Guvern, efectele ninsorilor abundente si modul in care autoritatile au gestionat codul portocaliu, precum si situatia critica prin care trec bolnavii de cancer din Romania.
Kantar Media anunta ca Antena 3 a ocupat locul intai in clasamentul tuturor televiziunilor din Romania in luna februarie, in intervalul orar 10-16 (day time), cu o medie de 11% cota de piata la nivelul publicului din mediul urban in varsta de peste 18 ani.
In ceea ce priveste topul televiziunilor de stiri, Antena 3 s-a impus ca lider absolut, distantandu-se confortabil de concurenta cu o medie de 9% cota de piata pe intreaga zi.
Antena 3 ocupa aceeasi prima pozitie in clasament la nivelul intregii zile si pe targeturile Urban All si Urban 15-54, cu 8.3%, respectiv 6.4% cota de piata.
Topul nu sufera modificari nici in prime time, cand Antena 3 inregistreaza o medie de 7.8% share si un rating dublu fata de urmatorul clasat, pe targetul 18 + Urban.
Cu o medie a cotei de piata de 7.2% si 5.2%, Antena 3 se mentie pe locul 1 si pe targeturile Urban All si Urban 15-54.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si este parte a INTACT Media Group.