x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Cancan îşi încetează apariţia în print, rămâne doar varianta online

Cancan îşi încetează apariţia în print, rămâne doar varianta online

03 Aug 2012   •   16:29

Grupul CANCAN isi reorganizeaza business-ul axandu-si investitiile exclusiv pe diviziile online si tv, astfel ca tabloidul Cancan nu va mai aparea in print, iar echipa redactionala va lucra la noile proiecte.

"Noul tip de consum informational, rapiditatea cu care circula astazi informatia, precum si deficientele nerezolvabile din sistemul romanesc de distributie de presa cotidiana au dus la lipsa de perspectiva a produsului in varianta sa de print", se arata intr-un comunicat remis, vineri, agentiei MEDIAFAX, de grupul CANCAN, care anunta ca adopta unnou model de bussiness facand tranzitia de la print, la noi platforme de distributie a contentului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online si divizia tv.

Potrivit comunicatului, dupa succesul inregistrat cu emisiunea CANCAN TV difuzata la Kanal D - respectiv de la o medie de audienta a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intentioneaza sa-si diversifice pe termen mediu productia de continut pentru televiziune.

Totodata, grupul CANCAN mai precizeaza ca site-ul www.cancan.ro a avut adeseori "recorduri absolute" pentru piata de media autohtona.

"Avem planuri spectaculoase in .ro si zona de televiziune, motiv pentru care sunt fericita ca le pot face impreuna cu echipa cu care am lucrat si pana acum. Nu vor fi modificari substantiale in structura redactionala, ci doar de organizare a noului flux de lucru", a declarat Oana Costea, redactor-sef al cancan.ro.

Online, pe iPad si pe mobil, cititorii cancan.ro vor avea acces la informatii, dar si la o "inedita structura de divertisment" prin intermediul platformei de programe TV, anunta grupul.

"Lansam un proiect complex, care practic optimizeaza intreaga operatiune si o adapteaza noilor obiceiuri de consum impuse de evolutia tehnologiei. Atat divizia online, cat si, mai ales, divizia tv, care va produce programe noi si nu numai, sunt cele mai eficiente si moderne cai de a distribui continutul", a apreciat Radu Budeanu, fondatorul si proprietarul CANCAN.

Celelalte doua titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! si Spy, organizate intr-o structura separata, ca si pana acum, dar avandu-l ca proprietar tot pe Radu Budeanu, vor fi editate in continuare si in varianta tiparita.

Mediafax


×