x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Cătălin Striblea: „Acum se va vedea dacă noi facem brandul sau brandul ne face pe noi”

Cătălin Striblea: „Acum se va vedea dacă noi facem brandul sau brandul ne face pe noi”

de Robert Veress    |    24 Oct 2011   •   18:59
Cătălin Striblea: „Acum se va vedea dacă noi facem brandul sau brandul ne face pe noi”

Jurnalistul Catalin Striblea este una dintre cele mai de succes achizitii ale Realitatii TV, adus de Mihai Tatulici. Cu Striblea moderator, emisiunea 'Ultima ora' si-a dublat audienta in 6 luni de zile. Mihai Tatulici a incercat sa il convinga sa continue cu Realitatea TV, dar nu a reusit. De ce? Aflati din interviul acordat pentru Jurnalul National.

- Cum ai vazut cele petrecute in ultimele saptamani, culminand cu intreruperea emisiei, aseara?

- O vad ca pe o afacere nereusita intre patron..., ma rog – fostul patron (mi se pare aiurea sa ii spun asa) si manager (vorbesti de lup si… lupul suna; discutia, desfasurata inainte de intrarea in emisiunea din seara aceasta s-a intrerupt in acest punct, Striblea fiind apelat de Sebastian Ghita, care i-a comunicat ca RTV se receptioneaza in retelele de cablu UPC si Dolce – n.r.). Asta a pus intr-o situatie dificila atat statia in sine, chiar cu cateva zile inainte sa isi serbeze zece ani de existenta, dar si foarte multi oameni, care au fost obligati sa opteze, neavand toate informatiile necesare. A fost complicat si inca este pentru multi. Persista o stare de incertitudine. Lucrurile nu sunt perfecte nici colo, nici dincolo…

- Dar tu te-ai decis. Ce te-a determinat sa alegi RTV?

- Am cantarit foarte mult. Am avut discutii cu ambele parti (repet, nu-mi place termenul, desi sunt constient ca e un fapt, sunt doua tabere acum). Am discutat si cu Elan si cu Sergiu Toader si cu Mihai Tatulici. Mihai Tatulici este cel care m-a incurajat sa vin la Realitatea TV si acum argumentele sale erau solide. Doar ca a inclinat balanta faptul ca aici raman sa lucrez cu o echipa exceptionala, echipa cu care am dus audienta emisiunii de la sub 1, la peste 2, ajungand pe locul 2 in 6 luni de zile. Sunt cu ei de un an de zile, am lucrat cu ei zi de zi… Iar cu Sebi Ghita am avut o discutie buna, am inteles ce vrea sa faca si am incredere ca va face.

- Spuneai, totusi, ca lucrurile nu sunt perfecte nici aici. Ce te-a pus pe ganduri, ce a fost in cealalta parte a balantei?

- Pai las emisiunea de pe locul doi si o iau, practic, de la zero… Dar, acum se va vedea daca noi facem brandul sau brandul ne face pe noi.

- Cum au reactionat invitatii vostri la cele intamplate? Exista cazuri in care ati fost refuzati pentru ca acum nu mai sunteti Realitatea TV?

- Da. Atat printre politicieni, cat si dintre jurnalisti, au fost unii care ne-au spus in fata ca nu mai vin pana nu se asaza apele.

- Dar cei care se ocupa de publicitate ce-ti spun?

- Am amici care lucreaza in domeniu si care sustin ca brandul, locul de pe telecomanda sunt de neinvins. Sper ca, de data asta, se insala… Oricum, un studiu serios nu s-a facut. Nu a fost ceva planificat, fiindca noi am tot sperat ca pana la urma se vor intelege si nu se va produce ruptura sau ca, daca va fi sa fie, se va produce mult mai tarziu. Am fost luati prin surprindere. Ca dovada, ieri a fost un balamuc total. Am ramas fara sunetisti, fara oameni in regia de emisie. Dar am scos-o pana la urma la capat. S-au autoinstruit ad-hoc producatoarele, au butonat, au introdus texte pe burtiera.

×