Antena 2 sarbatoreste sambata patru ani si pregateste pentru telespectatori un show la care vor participa toate vedetele postului.
Titlul emisiunii, "Antena 2 la patru ace", este semnificativ si pentru o alta surpriza, pregatita special pentru 9 aprilie: un nou look, rezultat in urma unui proces de rebranding realizat cu Red Bee, aceeasi prestigioasa companie cu care a colaborat si Antena 1, in urma cu cateva luni.
Noul look va fi tinut secret pana la ora lansarii, 19,30, sambata, dar putem dezvalui ca Antena 2 va avea o identitate clara, diferentiata de alte branduri.
Postul a crescut in cei patru ani, a capatat o personalitate care nu mai era reflectata de slogan, grafica sau sigla. De sambata, Antena 2 va avea o "infatisare" complet schimbata. Identitatea vizuala a fost construita in jurul conceptului de "social currency", moneda sociala, tinand cont de istoria si de tipul de continut al Antena 2, multe talk-show-uri in direct, care aduc tot felul de stiri in exclusivitate. Pe scurt, toate sondajele de opinie releva faptul ca publicul roman este interesat de noutati din show-biz, cancan-uri. Iar Antena 2 furnizeaza zilnic astfel de informatii, in direct, reactiile, replicile, emotiile, nervii, totul este autentic, necenzurat. Cine are informatia, detine puterea, iar Antena 2 iti
ofera informatia. A fost creat apoi un nou slogan, un nou logo, a elementelor grafice. sambata, de la 19,30, telespectatorii vor putea vedea o "Antena 2, la patru ace".