x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimul an

0
26 Mai 2021 - 12:35
60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimul an


60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimele 12 luni, arată studiul New Media Adoption, realizat de agenţia de media Spark Foundry.

Aceștia au vizionat campanii derulate de influenceri sau branduri pe TikTok, 59% legate de frumuseţe şi modă, 56% muzică, 53% educaţie, 50% gastronomie. 

Astfel, 54% dintre aceștia au fost prezenţi pe platforme, 50% pe reţelele sociale, 56% au efectuat mai multe plăţi şi 52% au cumpărat online. Totodată, 45% au citit știri regulat și 43% au vizionat frecvent filme și seriale. 

77% dntre persoanele cu vârste peste 55 de ani din mediul urban au intrat pe platforme de socializare pentru a lua legătura cu ce dragi. Prin urmare, 65% dintre oamenii maturi folosesc mai mult social media pentru a afla noutăți din viața membrilor familiei, a prietenilor și colegilor. 

În mod diferit, 67% dintre tinerii între 18-34 de ani folosesc rețelele sociale mai ales pentru a-și ocupa timpul liber, urmărind influenceri, branduri, ultimele tendințe, dar și postând.

Cea mai accesată platformă rămâne Facebook, utilizată în proporție de 95% de către persoanele peste 55 de ani. Însă tinerii între 18-35 de ani preferă Instagram, TikTok și Snapchat. Și tot persoanele de peste 55 de ani preferă în scop profesiional Linkedin și Twitter. Noua platformă Clubhouse se află în preferinţele tinerilorcu vârste  între 35 şi 44 ani.

Imaginile sunt cel mai popular tip de conţinut pentru toate segmentele de vârstă, cu 67%. Însă 65% dintre tinerii între 18-24 de ani preferă videoclipurile, 59% poveştile de pe Instagram, 31% imagini 360 grade şi 26% GIF-uri. 36% dintre persoanele între 25 şi 44 de ani sunt mai atrase de postările brandurilor lor preferate şi 21% de live streaming. În acelaşi timp,cei de peste 55 de ani 63% preferă articolele şi 29% conţinutul audio.

Pe segmentul e-commerce, funcţia de etichetare folosită de branduri este apreciată de 72% dintre români, fiind considerată utilă pentru că reduce timpul de căutare a produsului şi oferă toate detaliile despre preţ, fără a fi nevoie de a accesa site-ul web. Însă doar 35% dintre aceștia cumpără produsele promovate.

La jocurile online, majoritatea celor care au desfășurat activităţi de gaming sunt tineri. 55% dintre 18-24 ani se joacă online cu prietenii, iar 64% dintre persoanele între 25-34 de ani preferă să descarce jocuri pe smartphone sau să le acceseze pe reţelele de socializare. 50% dintre cei între 45-55 de ani caută jocuri video gratuite, 41% dintre 35-44 de ani sunt mai atente la designul jocului şi 31% la măsura în care poate fi personalizat.

Totodată, studiul arată că 69% dintre tinerii între 18-24 de ani se alătură comunităţilor brandurilor din curiozitate, 69% dintre cei între 25-34 ani şi 68% din cei peste 55 de ani se alătură pentru a găsi persoane cu aceleaşi interese. 
61% dintre respondenţi se uită la TV alături de familie, 38% au urmărit programe TV sau online alături de familie, într-o măsură mai mare comparativ cu alţi ani.â

Cercetarea a fost realizată online de Agenţia de Media Spark Foundry, pe 802 persoane, cu vârste peste 18 ani, utilizatoare de internet, din mediul urban, în perioada 12 - 19 aprilie 2021.
 

Citeşte mai multe despre:   internet,   tik tok

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Statul aduce la bursă Hidroelectrica în a doua jumătate a anului - ministru

Statul aduce la bursă Hidroelectrica în a doua jumătate a anului - ministru
România va oferi la bursă un pachet minoritar de acțiuni la Hidroelectrica în a doua jumătate a anului 2022, a declarat ministrul Energiei Virgil Popescu pentru Reuters, în încercarea de a revigora piața de...

Alfred Stern, CEO al grupului OMV, este noul preşedinte al Petrom, în locul lui Rainer Seele

Alfred Stern, CEO al grupului OMV, este noul preşedinte al Petrom, în locul lui Rainer Seele
OMV Petrom (SNP), cea mai mare companie de la bursa de la Bucureşti în termeni de capitalizare, a anunţat vineri că Alfred Stern, noul director general al grupului austriac OMV, a fost numit preşedinte al...

Piața asigurărilor în creștere. Volumul primelor brute subscrise s-a majorat cu peste 8%

Piața asigurărilor în creștere. Volumul primelor brute subscrise s-a majorat cu peste 8%
Piaţa asigurărilor a ajuns la un volum al primelor brute subscrise de 3,19 mld. lei, în creştere cu 8,2%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit raportului publicat de Autoritatea de Supraveghere...

(P) De unde sa cumperi cele mai bune piese de drujba Stihl ca raport calitate-pret?

(P) De unde sa cumperi cele mai bune piese de drujba Stihl ca raport calitate-pret?
Galerie Foto Dintre drujbele folosite la nivel mondial, brand-ul Stihl este printre cele mai cunoscute si apreciate, datorita productivitatii, eficientei si tehnologiilor de ultima ora. Nu doar inovatia si atentia oferita pentru...

Deficitul bugetar a scăzut la 1,68% din PIB în trimestrul al doilea din 2021

Deficitul bugetar a scăzut la 1,68% din PIB în trimestrul al doilea din 2021
În al doilea trimestru al anului 2021, bugetul general consolidat a înregistrat un deficit în valoare de 19,17 miliarde de lei, respectiv 1,68% din PIB, cu 10,74 miliarde de lei sub nivelul prognozat pentru...

UPDATE Compania Arctic Stream a ajuns la o capitalizare de 141 milioane lei la BVB

UPDATE  Compania  Arctic Stream a ajuns la o capitalizare de 141 milioane lei la BVB
Compania Arctic Stream (simbol AST), integrator de infrastructură şi securitate IT, companie controlată în proporţie de 66% de Dragoş Diaconu, a încheiat prima şedinţă de tranzacţionare la Bursa de la Bucureş...

Titlurile de stat Tezaur pot fi cumpãrate și în luna august 2021

Titlurile de stat Tezaur pot fi cumpãrate și în luna august 2021
Ministerul Finanțelor a anunțat că titlurile de stat Tezaur vor putea fi cumpărate și în luna august. Ministerul va face trei noi emisiuni de titluri de stat în cadrul acestui program. Potrivit unui...

Agroland Agribusiness a atras 10 milioane de lei printr-un plasament privat de obligaţiuni

Agroland Agribusiness a atras 10 milioane de lei printr-un plasament privat de obligaţiuni
Agroland Agribusiness (simbol bursier AAB), companie care vinde input-uri pentru agricultură, parte a grupului Agroland, a încheiat anticipat, chiar în prima zi, o ofertă primară de vânzare de obligaţiuni de tip...

Reducerea risipei alimentare poate aduce beneficii fiscale

Reducerea risipei alimentare poate aduce beneficii fiscale
Risipa alimentară reprezintă o preocupare din ce în ce mai mare la nivel global, fiind în atenția principalelor organizații mondiale, dar și a autorităților naționale, care monitorizează fenomenul și caută...

Bitdefender: Val masiv de e-mail-uri de șantaj în România. Hackerii cer 1.250 de dolari

Bitdefender: Val masiv de e-mail-uri de șantaj în România. Hackerii cer 1.250 de dolari
Cercetătorii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat o campanie amplă de e-mail-uri de șantaj care păcălesc țintele că atacatorii ar avea acces la toate conturile și ar deține imagini...

Încasări record din TVA. 36 miliarde de lei în primul semestru din 2021

Încasări record din TVA. 36 miliarde de lei în primul semestru din 2021
Statul a încasat din TVA 36 miliarde de lei în primele 6 luni din 2021, un nivel record în termeni nominali, arată execuţia bugetară publicată de Finanţe. Încasările din TVA au crescut atât în...

Comisia Europeană a aprobat condiționat preluarea Telekom Romania de către Orange

Comisia Europeană a aprobat condiționat preluarea Telekom Romania de către Orange
Comisia Europeană și-a dat acceptul pentru preluarea Telekom Romania (TKR) de către Orange SA, în bara Regulamentului UE privind concentrările economice. Organe preia astfel 30%...

Alertă la Cernavodă. Unitatea 2 s-a deconectat de la sistemul energetic, în urma unei avarii

Alertă la Cernavodă. Unitatea 2 s-a deconectat de la sistemul energetic, în urma unei avarii
Unitatea 2 a CNE Cernavodă s-a deconectat automat de la Sistemul Energetic National miercuri seara, ca urmare a unei avarii în sistemul energetic care a afectat partea clasică, fătă a fi afectate funcțiile de...

Mâncarea falsă care ne invadează frigiderul

Mâncarea falsă care ne invadează frigiderul
Galerie Foto Foarte mulți români își doresc să mănânce sănătos, iar acest trend al ultimilor ani a fost exploatat de falsificatorii de produse Bio, Eco, naturale și tradiționale care au invadat piața românească,...
Serviciul de email marketing furnizat de