x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimul an

0
26 Mai 2021 - 12:35
60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimul an


60% dintre utilizatorii români de internet au urmărit clipuri publicitare pe TikTok în ultimele 12 luni, arată studiul New Media Adoption, realizat de agenţia de media Spark Foundry.

Aceștia au vizionat campanii derulate de influenceri sau branduri pe TikTok, 59% legate de frumuseţe şi modă, 56% muzică, 53% educaţie, 50% gastronomie. 

Astfel, 54% dintre aceștia au fost prezenţi pe platforme, 50% pe reţelele sociale, 56% au efectuat mai multe plăţi şi 52% au cumpărat online. Totodată, 45% au citit știri regulat și 43% au vizionat frecvent filme și seriale. 

77% dntre persoanele cu vârste peste 55 de ani din mediul urban au intrat pe platforme de socializare pentru a lua legătura cu ce dragi. Prin urmare, 65% dintre oamenii maturi folosesc mai mult social media pentru a afla noutăți din viața membrilor familiei, a prietenilor și colegilor. 

În mod diferit, 67% dintre tinerii între 18-34 de ani folosesc rețelele sociale mai ales pentru a-și ocupa timpul liber, urmărind influenceri, branduri, ultimele tendințe, dar și postând.

Cea mai accesată platformă rămâne Facebook, utilizată în proporție de 95% de către persoanele peste 55 de ani. Însă tinerii între 18-35 de ani preferă Instagram, TikTok și Snapchat. Și tot persoanele de peste 55 de ani preferă în scop profesiional Linkedin și Twitter. Noua platformă Clubhouse se află în preferinţele tinerilorcu vârste  între 35 şi 44 ani.

Imaginile sunt cel mai popular tip de conţinut pentru toate segmentele de vârstă, cu 67%. Însă 65% dintre tinerii între 18-24 de ani preferă videoclipurile, 59% poveştile de pe Instagram, 31% imagini 360 grade şi 26% GIF-uri. 36% dintre persoanele între 25 şi 44 de ani sunt mai atrase de postările brandurilor lor preferate şi 21% de live streaming. În acelaşi timp,cei de peste 55 de ani 63% preferă articolele şi 29% conţinutul audio.

Pe segmentul e-commerce, funcţia de etichetare folosită de branduri este apreciată de 72% dintre români, fiind considerată utilă pentru că reduce timpul de căutare a produsului şi oferă toate detaliile despre preţ, fără a fi nevoie de a accesa site-ul web. Însă doar 35% dintre aceștia cumpără produsele promovate.

La jocurile online, majoritatea celor care au desfășurat activităţi de gaming sunt tineri. 55% dintre 18-24 ani se joacă online cu prietenii, iar 64% dintre persoanele între 25-34 de ani preferă să descarce jocuri pe smartphone sau să le acceseze pe reţelele de socializare. 50% dintre cei între 45-55 de ani caută jocuri video gratuite, 41% dintre 35-44 de ani sunt mai atente la designul jocului şi 31% la măsura în care poate fi personalizat.

Totodată, studiul arată că 69% dintre tinerii între 18-24 de ani se alătură comunităţilor brandurilor din curiozitate, 69% dintre cei între 25-34 ani şi 68% din cei peste 55 de ani se alătură pentru a găsi persoane cu aceleaşi interese. 
61% dintre respondenţi se uită la TV alături de familie, 38% au urmărit programe TV sau online alături de familie, într-o măsură mai mare comparativ cu alţi ani.â

Cercetarea a fost realizată online de Agenţia de Media Spark Foundry, pe 802 persoane, cu vârste peste 18 ani, utilizatoare de internet, din mediul urban, în perioada 12 - 19 aprilie 2021.
 

Citeşte mai multe despre:   internet,   tik tok

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Restanțele la creditele în lei au crescut în august 2021. Ce s-a întâmplat cu creditele în valută

Restanțele la creditele în lei au crescut în august 2021. Ce s-a întâmplat cu creditele în valută
Valoarea totală a restanțelor la creditele în lei ale populației și companiilor a ajuns la 4,58 miliarde de lei în august 2021, cu 1,23% mai mare comparativ cu luna precedentă. Creditele în valută s-au redus la...

UPDATE Veste ULUITOARE din Regatul Unit. Ce au decis autoritățile britanice pe piața muncii

UPDATE Veste ULUITOARE din Regatul Unit. Ce au decis autoritățile britanice pe piața muncii
Hotărârea autortăților de la Londra de a emite circa 5.000 de vize temporare doar pentru șoferii de camion din străinătate este o soluție pe termen scurt  care nu va rezolva problema. Mai mult, riscă să...

BVB a încheiat în urcare ședința de vineri. Tranzacții de 216 milioane de lei

BVB a încheiat în urcare ședința de vineri. Tranzacții de 216 milioane de lei
Tranzacțiile la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) au fost de circa 216 milioane de lei, vineri. Ședința s-a încheiat cu majoritatea indicilor în urcare.  Dintre acestea, 140,43 de milioane de...

Companiile estimează creșteri salariale. Cu cât vor crește veniturile românilor

Companiile estimează creșteri salariale. Cu cât vor crește veniturile românilor
Companiile anticipează creşteri salariale de 5% pentru acest an şi 2022, cel mai mare avans fiind aşteptat în retail şi industria producătoare auto, angajatorii orientîndu-se către asigurări de...

Curățenia în spațiile de birouri și igiena personală au fost introduse în planurile de business

Curățenia în spațiile de birouri și igiena personală au fost introduse în planurile de business
Anul 2020 ne-a forțat o perspectiva nouă din care să privim sănătatea individuală și colectivă, subliniindu-i importanța atât pentru asigurarea predictibilității, productivității și competitivității la...

Tartorii McKinsey: compania-sectă din buricul economiei mondiale

Tartorii McKinsey: compania-sectă din buricul economiei mondiale
Galerie Foto Firma McKinsey „consiliază” 90 din cele 100 cele mai mari companii de pe lista revistei Fortune și zeci de guverne din varii locuri de pe mapamond. Noi recruți sunt selectați din rândurile bursierilor Rhodes...

Care sunt cele mai populare jocuri de noroc

Care sunt cele mai populare jocuri de noroc
Cazinourile fizice și online se bucură de un succes imens, iar industria jocurilor de noroc la nivel global are un avânt fără precedent. Oameni din toată lumea, cu ocupații diferite, din diverse straturi sociale...

Cazul City Insurance. Ce se va întâmpla cu cele 160.000 de dosare de daună

Cazul City Insurance. Ce se va întâmpla cu cele 160.000 de dosare de daună
Fondul de Garantare a Asiguraţilor (FGA) este în proces de preluare a celor 160.000 de dosare de daună ale City Insurance, spune Valentin Ionescu, director la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF),...

Preferințele Generației Z. Cât de importanți sunt banii pentru tinerii români

Preferințele Generației Z. Cât de importanți sunt banii pentru tinerii români
Generația Z face achiziții echilibrate, în online și offline, deoarece aproximativ 51% dintre tineri și-au propus să economisească iar 48% vor să câștige mai mulți bani în acest an, arată studiul...

Dezvoltarea sustenabilă: ce înseamnă și cum o putem integra în aspectele importante ale vieții

Dezvoltarea sustenabilă: ce înseamnă și cum o putem integra în aspectele importante ale vieții
Dacă ar fi să găsim o definiție a ceea ce înseamnă „dezvoltare sustenabilă”, unul dintre punctele de reper pe care ni le putem lua este raportul Brundtland din 1987 al Comisiei mondiale pentru mediu și...

Investigație de amploare pe piața de carte. Posibile ilegalități ale unor edituri cunoscute

Investigație de amploare pe piața de carte. Posibile ilegalități ale unor edituri cunoscute
Consiliul Concurenţei investighează un posibil comportament anticoncurenţial al unor societăți de pe piaţa furnizării de carte din România, scrie Ziarul Financiar. Companiile investigate sunt Editura...

Ce este procesul de overselling si cum il practica firmele de web hosting?

Ce este procesul de overselling si cum il practica firmele de web hosting?
Practica de overselling este utilizata frecvent de companiile de web hosting si presupune vanzarea de resurse care nu sunt disponibile pe server. Furnizorul de hosting se bazeaza pe faptul ca majoritatea site-urilor nu...

Creditul neguvernamental a crescut cu 1% în august 2021

Creditul neguvernamental a crescut cu 1% în august 2021
Creditul neguvernamental a crescut  cu 1% în august 2021,  faţă de iulie 2021, respectiv 0,8% în termeni reali, ajungând la 309,7 miliarde de lei, arată BNR. Creditul în lei...

Valoarea economică a industriei de jocuri din Macau scade ca urmare a coronavirusului

Valoarea economică a industriei de jocuri din Macau scade ca urmare a coronavirusului
Potrivit raportului al Inside Asian Gaming care citează infοrmații oficiale al Biroului de recensământ și statistici al enclavei, surplusul brut deținut de cele nouă entități licențiate să opereze o Fοrmă...
Serviciul de email marketing furnizat de