Compania de asigurări Asirom a demarat o ambiţioasă operaţiune de rebranding. Asirom estimează pentru 2008 obţinerea unui profit de şapte milioane de euro.
Compania de asigurări Asirom a demarat o ambiţioasă operaţiune de rebranding. Asirom estimează pentru 2008 obţinerea unui profit de şapte milioane de euro.
După preluarea din 2007 de către societatea austriacă Vienna
Insurance Group (VIG), Asirom a început un amplu program de reorganizare, care
pune accent pe reţeaua foarte puternică de retail din teritoriu, numărul mare
de clienţi şi apropierea de aceştia. La finalul procesului de rebranding, în
care va investi un milion de euro, Asirom îşi propune să-şi întărească poziţionarea
pe piaţă şi să fie perceput drept “prietenul statornic al românilor”.
IMAGINE. Cătălin
George Stroie, directorul de marketing al Asirom, a precizat că era momentul
unei astfel de schimbări: “În realizarea noului logo s-a plecat de la cel
vechi, tocmai pentru a sublinia continuitatea. Am păstrat acelaşi corp de literă
şi galbenul şi albastrul din vechiul logo. Am adăugat roşu, care este culoarea
grupului, şi printr-o coincidenţă fericită am ajuns chiar la culorile steagului
naţional”.
Inedit s-a dovedit însă vehiculul de imagine al companiei, ciobănescul mioritic. “Este rasa naţională, un cîine puternic, inteligent şi loial în acelaşi timp. A reuşit să coboare din munţi şi să cucerească Europa. Am înţeles că 80% dintre exemplare merg la export”, a punctat Cătălin George Stroie.
PLANURI. Asirom
VIG are ca obiectiv pentru 2008 obţinerea unui profit brut de 7 milioane de
euro, după ce în urmă cu un an a raportat pierderi de 31,78 milioane de lei
(9,54 milioane de euro), a declarat directorul general al asigurătorului, Boris
Schneider. Şeful Asirom a spus că managementul companiei şi-a propus în acest
an o creştere de 30% a nivelului primelor brute subscrise comparativ cu 2007 şi
majorarea cotei de piaţă. În 2007, compania a raportat venituri din prime de
628,4 milioane de lei, în creştere cu 4,7% faţă de 2006. Asirom este al treilea
asigurător local, conform datelor anunţate la nivelul pieţei.