x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Asirom, o nouă faţă

Asirom, o nouă faţă

de Diana Rucinschi    |    23 Mai 2008   •   00:00
Asirom, o nouă faţă
Sursa foto: Zoltan Simonffy/

Compania de asigurări Asirom a demarat o ambiţioasă operaţiune de rebranding. Asirom estimează pentru 2008 obţinerea unui profit de şapte milioane de euro.

Compania de asigurări Asirom a demarat o ambiţioasă operaţiune de rebranding. Asirom estimează pentru 2008 obţinerea unui profit de şapte milioane de euro.


După preluarea din 2007 de către societatea austriacă Vienna Insurance Group (VIG), Asirom a început un amplu program de reorganizare, care pune accent pe reţeaua foarte puternică de retail din teritoriu, numărul mare de clienţi şi apropierea de aceştia. La finalul procesului de rebranding, în care va investi un milion de euro, Asirom îşi propune să-şi întărească poziţionarea pe piaţă şi să fie perceput drept “prietenul statornic al românilor”.


IMAGINE. Cătălin George Stroie, directorul de marketing al Asirom, a precizat că era momentul unei astfel de schimbări: “În realizarea noului logo s-a plecat de la cel vechi, tocmai pentru a sublinia continuitatea. Am păstrat acelaşi corp de literă şi galbenul şi albastrul din vechiul logo. Am adăugat roşu, care este culoarea grupului, şi printr-o coincidenţă fericită am ajuns chiar la culorile steagului naţional”.

Inedit s-a dovedit însă vehicu­lul de imagine al companiei, ciobănescul mioritic. “Este rasa naţională, un cîine puternic, inteligent şi loial în acelaşi timp. A reuşit să coboare din munţi şi să cucerească Europa. Am înţeles că 80% dintre exemplare merg la export”, a punctat Cătălin George Stroie.


PLANURI. Asirom VIG are ca obiectiv pentru 2008 obţinerea unui profit brut de 7 milioane de euro, după ce în urmă cu un an a raportat pierderi de 31,78 milioane de lei (9,54 milioane de euro), a declarat directorul general al asigurătorului, Boris Schneider. Şeful Asirom a spus că managementul companiei şi-a propus în acest an o creştere de 30% a nivelului primelor brute subscrise comparativ cu 2007 şi majorarea cotei de piaţă. În 2007, compania a raportat venituri din prime de 628,4 milioane de lei, în creştere cu 4,7% faţă de 2006. Asirom este al treilea asigurător local, conform datelor anunţate la nivelul pieţei.

×
Subiecte în articol: economic asirom