Banca Comercială Română (BCR) opreşte, începând de sâmbătă, ora 00:00, şi până luni, ora 8:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin “Contact Center”, pentru efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă.
Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală, respectiv InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR.
Solicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august.
BCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă, adică BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de funcţionare.
Citește pe Antena3.ro