x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cât de mult contează imaginea în PR

Cât de mult contează imaginea în PR

de Diana Scarlat    |    19 Mai 2012   •   21:00
Cât de mult contează imaginea în PR

Ascultatoare de heavy-metal si fan al trupei Manowar – care va concerta in Romania anul acesta, la Bucuresti, pe 16 iunie, in cadrul festivalului OST Fest –, Ruxia Sandru a urmat, ca multi dintre cei mai buni oameni de comunicare, traseul de la jurnalism la Relatii Publice, devenind, in cel mai scurt timp, o figura importanta in PR-ul din Romania. Secretul ei: implicarea, naturaletea si mai ales atitudinea.

Ruxia este un foarte bun exemplu de succes intr-un domeniu pe care l-a ales din pasiune, dar pe care l-a cucerit cu foarte multa munca si dupa ce a acumulat foarte multa experienta, mai intai ca jurnalist, apoi ca persoana de comunicare a unui ziar, avand curajul, anul trecut, sa treaca de partea cealalta a baricadei, fiind acum reprezentanta multor evenimente importante care delecteaza publicul din Romania. Si nu pentru ca se conformeaza tuturor regulilor impuse de aceasta meserie, ci tocmai pentru ca a abordat, de la inceput, o imagine proprie, marcata de nonconformism, si o atitudine asemenea. "Heavy metalul este genul care se potriveste perfect stilului meu liber si nonconformist, iar acest lucru ma face sa fiu o persoana joviala si cu zambetul mereu pe buze. Concediile mele sunt organizate in functie de turneele trupei Manowar, dar in general incerc sa ajung la cat mai multe concerte, mai ales din zona rock, pentru ca imi place sa fiu in mijlocul evenimentelor. Astfel, postura de PR pe piata de profil mi se potriveste ca o manusa."

Ruxia Sandru este absolventa de jurnalism, iar in prezent, desi este deja foarte cunoscuta ca PR, nu renunta la emisiunea de la un post de radio, care o ajuta sa pastreze diversitatea in viata ei profesionala, tinandu-se aproape de artistii pe care-i invita in studio.

Referitor la imaginea pe care o abordeaza ca PR, Ruxia nu crede in "retete" si poate dovedi ca omul din spatele hainei este mai important. "Eu cred ca nu haina il face pe om, ci atitudinea te ajuta foarte mult in relationare. Atitudinea arata cine esti si ce esti. Evident ca exista si anumite situatii legate de eticheta intr-o relationare, dar asta nu inseamna a te simti ingradit. Nu am fost niciodata intr-o situatie limitativa care sa ma faca sa nu ma simt in largul meu in hainele pe care a trebuit sa le port, ci chiar lucram intr-un domeniu destul de creativ, de nonconventional, in care si vestimentatia te ajuta in modul de relationare, pentru ca poti sa te remarci, astfel incat sa fie mai usoara abordarea unor persoane la care altfel ar fi mai greu de ajuns", explica ea.

Mai mult, Ruxia a inceput sa lucreze, impreuna cu prietenul sau, la o linie de haine al caror design a fost inspirat chiar din abordarea pe care o au ei fata de domeniul in care lucreaza. Linia va fi lansata in aceasta vara, la Bucuresti, pentru toti fanii heavy-metal care apreciaza o abordare originala a vestimentatiei. Hainele sunt manufacturate, avand fiecare amprenta creatorilor, fara a fi o productie de serie, astfel incat sa-i poata defini pe cei care le vor alege.

Show-urile Nazareth, Blaze Bayley si T.Rex sunt cateva dintre evenimentele pe care le-a reprezentat, ca PR, iar pentru perioada urmatoare, agenda ei include festivalul Ghost de la Rasnov (13-14 iulie), "un eveniment care celebreaza diversitatea culturala", si concertul renumitului chitarist Iann Akkerman, pe 23 noiembrie, la Bucuresti.

×