Dupa un an si jumatate de la transarea disputelor generate de celebra OUG 50, reprezentantii Protectiei Consumatorilor spun ca reclamatiile clientilor cu privire la taxele si comisioanele percepute de banci au scazut, in medie, la o treime. Cu toate acestea, printre zecile de speze administrative, operationale sau functionale publicate pe internet sau afisate in sucursale, bancile tot mai strecoara una-doua taxe ciudate.
Chiar daca nu mai sunt luate cu asalt precum in urma cu doi ani, sucursalele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor continua totusi sa primeasca plangeri din partea clientilor bancari, nemultumiti de taxele sau comisioane pe care le au de platit.
Cele mai frecvente reclamatii au avut ca obiect, bineinteles, spezele cele mai uzuale: de administrare a creditului sau a contului, de acordare a cardului, de analiza a dosarului, de risc, cel lunar de rezerva, de rambursare anticipata, taxa pentru retragere de numerar ori cea pentru tranzactiile in valuta.
Citeste mai mult despre comisioanele inventate de banci
Citeste si
Topul celor mai bune orase in care sa traiesti
Cum poti cumpara o insula cu banii pe o garsoniera din Bucuresti
Cele mai sigure limuzine? Surpinzator, nu sunt cele germane
Topul celor mai "nefericite" joburi