Dacă îți dorești să faci acest pas, însă nu știi cu ce să începi pentru a evita riscuri și obstacole, soluția ideală este să apelezi la o platformă de creare de magazin online care să te ajute să creezi o prezență puternică de la zero. Optează pentru serviciile de creare magazin online cu easyCart și lasă întreaga responsabilitate în mâinile profesioniștilor!
De ce să alegi o platformă specializată pentru creare magazin online?
Procesul de creare și gestionare al unui magazin virtual poate părea dificil atât din punct de vedere al eforturilor și procedurilor necesare, dar și financiar. Din acest considerent, dintre soluțiile existente pe piață, accesarea unei platforme special creată în acest sens este soluție optimă pentru majoritatea afacerilor, indiferent de vechime sau de alte detalii.
În momentul în care decizi să lucrezi cu easyCart, știi în mod sigur că toate detaliile vor fi puse la punct într-un timp scurt, astfel încât să poți începe exploatarea magazinului cât de curând. Specialiștii noștri se vor ocupa de crearea site-ului și stabilirea designului pentru o experiență intuitivă și plăcută pentru clienți, oferindu-ți totodată flexibilitate și posibilitatea de personalizare.
Cum accesezi serviciile easyCart?
Pașii de înscriere pe platformă sunt foarte simpli, fiind nevoie doar să configurezi abonamentul în funcție de criterii proprii și să trimiți solicitarea, urmând ca noi să te contactăm în decurs de 24 de ore. Vom stabili detaliile colaborării și te vom înscrie pe platformă, iar în următoarele două săptămâni vom lucra la magazinul tău online și îți punem la îndemnă numeroși parteneri de încredere pentru a-l putea inaugura în scurt timp și să observi cum vânzările încep să crească, pentru ca în final să îți scalezi afacerea.
Ce avantaje obții dacă alegi să colaborezi cu easyCart?
Opțiunile pe piață cu privire la crearea unui magazin online sunt multiple, ceea ce înseamnă că trebuie să iei o decizie în perfectă cunoștință de cauză pentru a acoperi toate nevoile brandului tău. EasyCart îți propune, în primul rând, un echilibru între costuri și facilități, plus caracteristici suplimentare, astfel încât colaborarea să fie una rentabilă și avantajoasă pentru tine.
Îți permite asigurarea unei oferte vaste de produse, între 2000 și 3.000, fără a îngreuna operarea, navigarea ori chiar serviciile de livrare către clienți. De asemenea, magazinul creat este foarte ușor de utilizat, fiind optimizată și pentru mobil, în timp ce ai servicii de mentenanță incluse și suport 24/7.
Abonamentul include o multitudine de facilități necesare, precum optimizare SEO integrări cu metode de plată și servicii de curierat, prezentări video pentru produse, funcții de analiză și raportare, de marketing și remarketing + pop-up sau funcție de coș abandonat.
Ce cost trebuie să plătești pentru crearea și mentenanța unui noi magazin?
Pentru că nevoile diferă de la o afacere la alta, îți propunem multiple soluții adaptate dintre care tu să alegi în funcție de preferințe și posibilități. Ai la dispoziție un abonament standard de doar 24 de Euro pe lună, care este ideal pentru a testa vânzările online și a descoperi ce traiectorie poți urma. Ulterior vei putea avansa cu diverse upgrade-uri în funcție de performanțele pe care vrei să le atingi. Avansat, profesional și premium sunt pragurile pe care le poți atinge cu EasyCart, pentru un cost foarte mic adăugat peste abonamentul de bază, iar informații suplimentare cu privire la fiecare poți afla rapid de pe site.
Descoperă cu easyCart cât de ușor este să activezi și să vinzi online!