Agentia de marketing Trendelligent (http://consultantamarketing.com/) lanseaza o serie pilot de sase workshop-uri interactive despre comunicarea integrata. Workshop-urile sunt orientate antreprenoriatului si companiilor care externalizeaza serviciile de marketing si comunicare, pentru a intelege, prin studii de caz si strategii on the spot, cum se pot utiliza instrumentele de marketing si PR pentru a creste cifra de afaceri.
Primul workshop va avea loc la data de 18 mai, intre orele 08:45 si 11:30 la Hotel Caro si va aborda tema “De la Promovare la Vanzare'. Discutiile se vor indrepta catre ce inseamna pozitionarea in marketing, asteptari de la actiunile de comunicare, rolul si tacticile marketing-ului si ale PR-ului in cresterea afacerii precum si bugetele care trebuie alocate unei comunicari eficiente.
“Intalnim cazuri in care clientul cere un serviciu care este mai putin compatibil cu obiectivul de business si cu bugetul alocat. Asteptarile sunt in schimb nerealiste si, chiar daca incercam sa redefinim strategiile de comunicare, se simte nevoia de o cristalizare a viziunii procesului de promovare. Daca vorbim de o investitie anuala in marketing pentru o CA de 1 mil E, bugetul ar trebui sa fie de 7-8%. Acest procent depinde foarte mult si de industria din care face parte compania, vechimea ei in piata, dimensiunea fortei de vanzare si mai ales de marginea de profitabilitate. Cu cat CA este mai mare, cu atat acest procent va scadea', declara Mariana Cosenco, Managing Partner Trendelligent.
“Clientii nostri sunt companiile care nu au un departament de comunicare dedicat si principala provocare este sa ii convingi pe antreprenori/directori generali de ce au nevoie de comunicare, cum sa comunice cu agentia, in cat timp sa astepte rezultate, cat este nevoie de implicarea lor directa si ce buget ar trebui sa aloce pentru ca actiunile sa poata avea impact. Consider ca seria de workshop-uri initiata de Trendelligent vine in intampinarea unor nevoi reale pe care le au aceste companii in cresterea afacerii, prin programe de comunicare si marketing sustinute. Cresterea afacerii doar prin relatii si eforturi personale este limitativa la un moment dat', declara Mara Gojgar, Managing Partner Confident PR, agentie co-organizatoare.
La sfarsitul anului 2011 in Romania existau 99.077 de companii cu o CA intre 100.000E/an si 5 mil E/an si 237.188 companii active cu o CA sub 100.000E/an. Fata de anul 2010 s-a inregistrat o usoara crestere in acest segment.
Partenerii acestui eveniment: Avocatnet.ro, British Romanian Chamber of Commerce, Wall-Street.ro, 9 A.M..
Mai multe detalii referitoare la workshop: http://consultantamarketing.com/atelier-marketing/
Trendelligent
Trendelligent este o agentie de marketing ce se adreseaza companiilor din segmentul B2B care agreaza sa externalizeze pe termen mediu serviciile de marketing si de promovare. Externalizarea este solutia ideala pentru cei care au nevoie de suport constant si calificat la jumatate de pret din costul cu o echipa interna, folosind astfel resursele in mod eficient. Industriile din care fac parte clientii agentiei sunt real estate, medical, HR, financiar, consultanta. Mai multe detalii la www.trendelligent.ro
Confident Communication
Confident Communication este o agentie de marketing PR specializata in comunicare pentru IMM-uri, francize, companii straine care intra pe piata din Romania, ONG-uri. Confident Communication ofera servicii de strategie de comunicare B2B si B2C, relatii media, PR 2.0, managementul reputatiei, pozitionare, servicii editoriale, lansari de produse, comunicare de criza, comunicare interna, CSR, organizare de evenimente. Industriile din care fac parte clientii agentiei sunt resurse umane, legal, textile, turism, proiecte POSDRU. Va rugam sa ne vizitati la www.confidentpr.com