x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cumpărături în siguranță cu ocazia Green Friday

0
12 Noi 2020 - 18:21
Cumpărături în siguranță cu ocazia Green Friday
Vezi galeria foto


Un magazin din România a anunțat astăzi lansarea campaniei Green Friday în România, ca parte a noii inițiative globale a companiei de a promova și dezvolta servicii circulare și consum durabil.

 

În timpul campaniei, în perioada 24 noiembrie - 3 decembrie, aceste magazine din România se angajează să cumpere mii de piese de mobilier ale brandului folosite, plătind de două ori prețul de răscumpărare. Oferta prin care clienții vor primi de două ori valoarea estimată este disponibilă doar pentru membrii brandului. Toate obiectele returnate în această perioadă vor fi donate proiectelor comunitare, pentru a-i ajuta pe cei afectați de pandemia COVID-19.

Clienții pot alege să își aducă mobilierul uzat în magazinele Pallady sau Băneasa oricând între 24 noiembrie și sfârșitul anului, în timp ce estimarea online obligatorie de pe website trebuie finalizată în termen de 10 zile de la startul campaniei Green Friday. În schimbul mobilierului, clienții vor primi carduri de rambursare pe care le pot cheltui în magazinele brandului, iar valoarea acestora va depinde de starea pieselor pe care le revând.

 

După campanie, serviciul acestui magazin va continua să existe și toate articolele vor fi vândute în zona „Așa cum sunt” a magazinelor .

 

Acum suntem mai responsabili ca oricând de bunăstarea societății noastre și a planetei. Depinde de noi să revitalizăm ceea ce ne înconjoară și vom reuși prin colaborarea cu clienții, alte companii, comunitățile locale și autoritățile – pentru a contribui la schimbarea acțiunilor și comportamentelor noastre. Contăm unii pe alții. Haideți să facem cu toții o afacere diferită de Black Friday. O afacere pentru bine. În siguranță”, a declarat unul din managerii magazinului.

 

O afacere pentru bine, realizată în siguranță

Pentru a se alătura inițiativei, clienții trebuie să urmeze câțiva pași simpli, în timp ce magazinul se va asigura că toate măsurile de prevenție sunt respectate. În primă fază, clienții trebuie să facă o estimare online a piesei de mobilier, în termen de 10 zile de la debutul campaniei Green Friday. Estimarea se va realiza cu ajutorul instrumentului web pus la dispoziție de magazin, care utilizează o matrice de preț specifică, pe baza stării articolului.

Aceștia vor primi un cod QR, o valoare estimată și un număr de aplicație pentru articol. Toate articolele trebuie aduse la magazin asamblate complet, la departamentul de schimb și retur, oricând între 24 noiembrie și sfârșitul anului.

Un angajat al magazinului va verifica starea în care se află piesa de mobilier, iar clientului i se va oferi o estimare finală a prețului pentru articol. În cazul în care acceptă, magazinul va rambursa suma estimată prin oferirea unui card de cumpărături, în timp ce mobilierul va fi donat sau revândut. Toate produsele returnate vor fi dezinfectate în cadrul unui proces care se desfășoară conform măsurilor de siguranță pentru COVID-19, în funcție de tipul de material al produsului și de starea acestuia.

Clienții cu articole „ca noi”, fără zgârieturi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din prețul inițial al articolelor, în timp ce mobilierul în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de magazin cu 40% din valoarea inițială. În cele din urmă, mobilierul „folosit corespunzător”, cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea inițială.

Un angajament pe termen lung pentru economia circulară

Transformarea operațiunilor de retail este o parte esențială a călătoriei circulare a Grupului Ingka, iar această campanie reprezintă un pas important din drumul acestui brand către crearea unui business circular până în 2030, care să nu aibă un impact negativ asupra schimbărilor climatice – prin produse fabricate din materiale regenerabile sau reciclate. În prezent, 45% din totalul emisiilor globale de carbon provin din modul în care lumea produce și folosește produsele de zi cu zi, astfel încât campania reprezintă o oportunitate de a aborda problema consumului nesustenabil și impactul acestuia asupra schimbărilor climatice, în cea mai importantă perioadă de cumpărături din an.

Citeşte mai multe despre:   Green Friday

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Ministrul Energiei, nemulțumit că ANRE a lăsat la latitudinea furnizorilor oferirea discountului

Ministrul Energiei, nemulțumit că ANRE a lăsat la latitudinea furnizorilor oferirea discountului
Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a anunțat sâmbătă, că este „ușor nemulțumit” de decizia ANRE de a lăsa la latitudinea furnizorilor de energie acordarea discountului către clienți. „Sunt ușor...

Proiectantul sectorului Târgu Mureș-Târgu Neamț din A8, monitorizat de CNAIR

Proiectantul sectorului Târgu Mureș-Târgu Neamț din A8, monitorizat de CNAIR
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că va monitoriza săptămânal activitatea de proiectare a sectorului Târgu Mureș-Târgu Neamț al Autostrăzii A8, după ce la firma de...

Tranzacționarea de acțiuni în 2021: O creștere promițătoare pentru companiile românești

Tranzacționarea de acțiuni în 2021: O creștere promițătoare pentru companiile românești
Anul 2020 a fost probabil cel mai dificil an pentru economia românească după recesiunea 2009-2010. Pe fondul pandemiei provocate de Coronavirus, firmele din industria IT sau unele strat-up-uri românești au cunoscut...

Peste 60% dintre angajații de la nivel global lucrează la distanță

Peste 60% dintre angajații de la nivel global lucrează la distanță
Aproape 60% din forța de muncă, la nivel mondial, lucrează la distanță din cauza pandemiei de coronavirus, însă sub 50% dintre companii au implementat politici de lucru în sistem remote, arată sondajul...

Majoritatea românilor folosesc produse și servicii bancare

Majoritatea românilor folosesc produse și servicii bancare
Majoritatea românilor folosesc produse și servicii bancare, astfel că 67% dintre aceștia dispun de conturi curente, carduri, credite, depozite, arată studiul Digitalizarea sistemului bancar în percepţia...

Piața auto în declin. Producția și vânzările de autovehicule au scăzut semnificativ în 2020

Piața auto în declin. Producția și vânzările de autovehicule au scăzut semnificativ în 2020
Producția auto autohtonă a avut un declin de 10,67% anul trecut, față de perioada anterioară, iar vânzările de mașini noi au scăzut cu 22,6% în 2020, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor de...

Ministrul Economiei: Românii fac salariul aproape juma-juma cu statul. Din 2022 începem aplicare măsurii zero taxe pe salariul minim

Ministrul Economiei: Românii fac salariul aproape juma-juma cu statul. Din 2022 începem aplicare măsurii zero taxe pe salariul minim
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Mediului de Afaceri, Claudiu Năsui, a afirmat că că România are cea mai mare povară fiscală pe salariu minim, angajații fiind nevoiți să dea aproape jumătate din...

Digitalizarea încă se luptă cu ghişeele ANAF

Digitalizarea încă se luptă cu ghişeele ANAF
Informatizarea şi digitalizarea au fost laitmotivul multor discursuri venite dinspre zona guvernamentală în ultimul an. Autorităţile statului se îngrămădesc să ne anunţe, pline de emfază, că pandemia a fost...

Cazacioc & CO SRL a săpat o groapă de 1,5 milioane de euro

Cazacioc & CO SRL a săpat o groapă de 1,5 milioane de euro
Galerie Foto Operaţiunea de incinerare a oilor de pe nava Queen Hind eşuată în 2019, în Portul Midia, se va lăsa cu noi dosare penale după ce procurorii au descoperit că, în loc să fie tratate, cadavrele au fost îngropate...

Creștere spectaculoasă a capitalului românesc în start-up-uri

Creștere spectaculoasă a capitalului românesc în start-up-uri
În plină pandemie de coronavirus, start-up-urile românești au atras cu 59% mai mult capital autohton în 2020, raportat la anul anterior, potrivit analizei Romanian Venture Report 2020, publicată How...

Unitatea 1 CNEE Cernavodă va fi oprită pe 23 ianuarie 2021

Unitatea 1 CNEE Cernavodă va fi oprită pe 23 ianuarie 2021
Unitatea 1 CNE Cernavodă va fi oprită controlat pe 23 ianuarie 2021 pentru lucrări de reparații, provocate de o defecțiune la circuitul tehnologic, transmite Nuclearelectrica (SNN). Manevrele de reducere a...

Majoritatea angajaților vor un loc de muncă aproape de casă

Majoritatea angajaților vor un loc de muncă aproape de casă
Peste 65% dintre angajați vor un loc de muncă aproape de locuință. Totodată, 41% vor ca tehnologiile din spațiile de birouri să fie mai sigure pentru sănătate, iar 51% acordă importanță măsurilor sanitare,...

Primul atelier de cold brew și craft soda din România

Primul atelier de cold brew și craft soda din România
Galerie Foto Piața băuturilor artizanale din România s-a extins și îmbunătățit în ultimii ani, tot mai mulți oameni căutând gusturi și arome rafinate pentru o stare de bine. Deși pandemia a afectat numeroase afaceri,...

Construcții împotmolite. Ultimul loc din UE

Construcții împotmolite. Ultimul loc din UE
Sectorul construcțiilor a încheiat luna noiembrie 2020 cu rezultate slabe, dar aceasta după o perioadă destul de îndelungată de creșteri accelerate. Specialiștii din domeniu arată că una dintre cauzele...

Pandemia ne-a răsturnat obiceiurile de consum

Pandemia ne-a răsturnat obiceiurile de consum
Criza COVID-19 a făcut ca evoluția afacerilor din comerțul cu ridicata să fie mult mai slabă, după cum arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS). În anul pandemiei, aceste afaceri au...
Serviciul de email marketing furnizat de