x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Farmec a investit peste 650.000 de euro în modernizare

Farmec a investit peste 650.000 de euro în modernizare

03 Ian 2018   •   12:04
Farmec a investit peste 650.000 de euro în modernizare
Sursa foto: KREANGKRAI INDARODOM

Compania Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a alocat în 2017 un buget de investiţii de peste 650.000 de euro în retehnologizarea şi modernizarea proceselor de producţie, continuând să dezvolte unul dintre cele mai extinse şi puternice portofolii multibrand de pe piaţa locală, potrivit unui comunicat al companiei.

 

Anul trecut, Farmec a înregistrat mai multe premiere la nivel de procese de fabricaţie. Astfel, unitatea de producţie de la Cluj a fost dotată cu o nouă linie automată de ambalare cu sistem robotizat. Aceasta contribuie la creşterea calităţii produselor şi măreşte substanţial productivitatea şi randamentul companiei.

De asemenea, a fost inovată şi tehnologia de etichetare a produselor de curăţenie, prin trecerea de la modalitatea clasică cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

Din punct de vedere al dezvoltării ambalajelor, principalele direcţii au fost inovarea design-ului, care se evidenţieze beneficiile produsului, ergonomia în utilizare şi sustenabilitatea. Produsele Farmec sunt etichetate pe întreaga lor suprafaţă, utilizând o folie ecologică, uşor de reciclat.

Anual, Farmec lansează şi modernizează minim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse. Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări, mentioneaza agerpres.

La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital, în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

×